//
کدخبر: ۵۲۱۸۰ //
یک عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب:

برای انتخابات مجلس و افزایش نقش زنان در مدیریت جامعه برنامه داریم

یک عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب گفت:در حال حاضر هنوز زود است که برنامه‌های دقیق‌مان را برای انتخابات مجلس اعلام کنیم اما ما برای اینکه زنان نقش بیشتری در جامعه ایفا کنند و جایگاه‌شان در جامعه اعتلا پیدا کند، قطعا برنامه‌هایی در انتخابات مجلس یازدهم در نظر داریم.

برای انتخابات مجلس و افزایش نقش زنان در مدیریت جامعه برنامه داریم
به گزارش فرتاک نیوز،

زهرا صدراعظم نوری با اشاره به فعالیت‌های اخیر مجمع زنان اصلاح‌طلب، اظهار کرد: مجمع زنان اصلاح‌طلب به صورت رسمی، تنها چند ماه است که فعالیت خود را آغاز کرده، گرچه به صورت غیررسمی و بدون شناسنامه حزبی، ۱۰ تا ۱۲ سال است که فعالیت‌هایی البته غیرحزبی انجام می‌داده است.

 

وی افزود: در حال حاضر که مجمع زنان اصلاح‌طلب تبدیل به یک حزب شده است، باید برنامه، چارچوب، نقشه راه و تشکیلات حزبی تعریف شده داشته باشد و بر مبنای آن به افزایش ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود مشغول شود.

 

نوری با بیان اینکه مجمع زنان اصلاح‌طلب در حال حاضر در مرحله سنجش همین موارد تشکیلاتی است، گفت: شورای مرکزی ما هم در مرحله ساختاربندی قرار دارد تا با تعیین ساختاری مشخص، قالب کارمان مشخص شود.

 

این عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب با تاکید بر اینکه ما برای انتخابات مجلس یازدهم برنامه خواهیم داشت، تاکید کرد: در حال حاضر هنوز زود است که برنامه‌های دقیق‌مان را برای انتخابات مجلس اعلام کنیم اما ما برای اینکه زنان نقش بیشتری در جامعه ایفا کنند و جایگاه‌شان در جامعه اعتلا پیدا کند، قطعا برنامه‌هایی در انتخابات مجلس یازدهم در نظر داریم.

 

وی در پایان با بیان اینکه پرداختن به مشکلات و مسائل زنان تنها موضوع مورد توجه ما نیست، گفت: قطعاً مهمترین دغدغه ما و نخستین اولویتمان پرداختن به مسائل و مشکلات زنان است اما این به آن معنا نیست که کاری با سایر مشکلات و مسائل کشور نداشته باشیم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۲۱۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان