//
کدخبر: ۴۹۰۱۲ //
عضو شورا شهر تهران،ری و تجریش در گفت‌ و گو با فرتاک‌نیوز:

صدراعظم نوری: تولید پسماند بیش از اندازه و خارج از حد نرمال است/ برای رفع مشکل پسماند برنامه دارم

عضو شورای شهر تهران،ری و تجریش گفت: تولید بیش از حد پسماند در کشور ما با استانداردهای جهانی فاصله زیادی دارد و بیش از حد نرمال است.

صدراعظم نوری: تولید پسماند بیش از اندازه و خارج از حد نرمال است/ برای رفع مشکل پسماند برنامه دارم
به گزارش فرتاک نیوز،

صدراعظم نوری در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار مدیریت شهری فرتاک نیوز با بیان اینکه مسئله پسماند در بحث خدمات شهری بسیار پراهمیت است، گفت: کارهای موثر و مناسبی می‌شد در گذشته انجام داد اما متاسفانه هیچ اقدامی صورت نگرفت و این موضوع مغفول ماند.

 

 عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در ادامه افزود: وضعیتی که امروز در حوزه جمع‌آوری، دفن و امحای زباله‌ها می‌بینیم اصلا شایسته و برازنده تهران نیست و معتقدم عملکرد شهرداری گذشته تهران در بُعد محیط‌ زیست قابل دفاع نیست و شهرداری تهران در این حوزه رفوزه است.

 

نوری با اشاره به اینکه وضعیت پسماند نیازمند بازنگری جدی است، تاکید کرد: پسماند را در کمیسیون خدمات شهری بررسی می‌کنیم و من خودم برای این موضوع برنامه‌هایی دارم که در آینده اجرایی خواهم کرد.

 

عضو شورای شهر تهران،ری و تجریش اضافه کرد: منتظر هستیم شهردار تهران کار خود را در این حوزه شروع کند تا بتوانیم در این زمینه با او تعامل کنیم.

 

این کارشناس محیط زیست گفت: میزان تولید پسماند به فرهنگسازی بر می‌گردد که که می‌توان با برنامه‌ریزی مناسب از پسماندها استفاده مناسب کرد.

 

 وی همچنین تاکید کرد: در تهران اساسا تفکیک از مبدا  صورت نمی‌گیرد و  نحوه جمع‌آوری، امحا، دفن و کمپوست اصلا مناسب نیست که باید حتما در این مورد بازنگری جدی صورت گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۹۰۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان