//
کدخبر: ۴۸۳۳۴ //

بردگی زنان در بخش‌هایی از ایران!

در شرایط کنونی برخی زنان جامعه به دلیل فشارهای زیاد زندگی دست به خودسوزی و خودکشی می‌زنند. هنوز در بخش‌هایی از کشور زنان در حالت بردگی قرار دارند و هیچ‌اختیاری برای تصمیم‌گیری درباره زندگی خود ندارند.

بردگی زنان در بخش‌هایی از ایران!
به گزارش فرتاک نیوز،

احمد نقیب‌زاده، از استادان اصلاح‌طلب و از فعالان جریان سیاسی خاص، به تازگی در یک مصاحبه  گفته است:

 

 «در شرایط کنونی برخی زنان جامعه به دلیل فشارهای زیاد زندگی دست به خودسوزی و خودکشی می‌زنند. هنوز در بخش‌هایی از کشور زنان در حالت بردگی قرار دارند و هیچ‌اختیاری برای تصمیم‌گیری درباره زندگی خود ندارند. اگر دولت قصد دارد برای مطالبات زنان ارزش بیشتری قائل شود باید مشکلات زنان را با آسیب‌شناسی و به صورت ریشه‌ای مرتفع کند. با این همه، زنان در حمایت از گفتمان اصلاحات و دولت آقای روحانی صحنه را خالی نخواهند کرد و در آینده نیز از دولت حمایت خواهند کرد.»

 

*منظور دقیق نقیب‌زاده از بردگی زنان در بخش‌هایی از کشور مشخص نیست اما با توجه به اشاره علی‌الاطلاق او به خودسوزی و خودکشی، می‌توان دریافت که منظور دقیق او همان بردگی مشهور است که هر ذهنی معنی آنرا می‌داند و امروزه داعش هم به آن دست زده و حتی زمانی در موصل و رقّه نیز بازارهای فروش زنان را به راه انداخته بود.

 

البته نقیب‌زاده جوانب دیگر این تهمت زشت را هم سنجیده و از ارائه هرگونه سند یا مدرکی در این زمینه امتناع کرده و نگفته است که در کجای ایران و کدامین زنان در حال بردگی آنهم در یک رویه همیشگی و شناخته شده توسط افکار عمومی هستند؟!

 

متأسفانه چهره‌های جریان سیاسی خاص که خود را جزو «قشر متوسط» و «پدران بورژوازی ملی» می‌دانند و غیر از تهران‌نشینی هم هنر دیگری بلد نیستند؛ ید طولایی در ایجاد زمینه خواسته یا ناخواسته برای نفوذ، بسط ادعاهای دشمن و درست کردن حاشیه علیه نظام اسلامی دارند و ادعای بردگی زنان و همینطور خودسوزی و خودکشی گسترده آنان در ایران! هم در همین راستا ارزیابی می‌شود.

 

نقیب‌زاده شخصی است که زمانی گفته بود دشمن قصد داشته بمب‌هایی که تا ۲۰۰ متر قابلیت نفوذ در بتن را داشته‌اند به سمت ما شلیک کند اما برجام مانع این کار شد!

 

او زمان در دوران دولت یازدهم نیز اینطور اظهار کرده بود که اگر روحانی پیروز نشود، مردم انقلاب خواهند کرد...

 

 

منبع: کارگرآنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۸۳۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان