//
کدخبر: ۴۸۴۱۶ //

دولت برای اشتغال دختران دانش آموخته برنامه ویژه دارد

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: دولت دوازدهم به منظور ایجاد فرصت های شغلی برای دختران تحصیل کرده در مراکز دانشگاهی برنامه ویژه طراحی کرده است و به زودی آن را اجرایی می کند.

دولت برای اشتغال دختران دانش آموخته برنامه ویژه دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

 معصومه ابتکار شامگاه شنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دولت در ورامین در جمع خبرنگاران افزود: دولت براساس قانون اساسی و اعتقاد عملی به برخورداری بانوان از امکانات برابر جامعه، برنامه های ویژه طراحی کرده که در این طرح، دختران تحصیل کرده در اولویت توجه قرار دارند.

 

وی ادامه داد: دولت در ادامه فعالیت چهار سال قبل در دوره یازدهم، به منظور حمایت از فعالیت های اقتصادی، تسهیلات ویژه درنظر گرفته و سیاست های مناسب درحمایت از صنایع و تولید اتخاذ کرده است.

 

ابتکار افزود: در حمایت از بخش تولید و صنعت، بانوان از توجه ویژه تری برخوردار شده اند که این امر می تواند در توانمندسازی این قشر عظیم در جامعه نقش بسزایی ایفا کند.

 

وی تصریح کرد: حمایت دولت و ارائه تسهیلات ویژه به حوزه صنعت و تولید در راستای کارآفرینی و رونق بنگاه های موثر در تولید و شکوفایی اقتصاد زنان و خانواده ها صورت می گیرد و به یقین می تواند کارکردهای بانوان در اقتصاد را ارتقا بخشد.

 

معاون رئیس جمهوری گفت: منطقه ای مانند ورامین که از شهرک های صنعتی متعددی برخوردار است می تواند توجه ویژه به توانمندی اقتصادی بانوان داشته باشد و فعالیت های آنان را توسعه و رونق بخشد.

 

 

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۸۴۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان