//
کدخبر: ۴۷۹۰۵ //
اسحاق جهانگیری:

به صورت جدی اقتصاد مقاومتی را دنبال می کنم/ هماهنگی خوبی بین تیم اقتصادی دولت وجود دارد

معاون اول رییس جمهوری با بیان اینکه اجماع خوبی در سطح ارکان نظام بر روی اقتصاد مقاومتی وجود دارد، گفت: به صورت جدی اقتصاد مقاومتی را دنبال می کنم.

به صورت جدی اقتصاد مقاومتی را دنبال می کنم/ هماهنگی خوبی بین تیم اقتصادی دولت وجود دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

 اسحاق جهانگیری عصر چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه وزیران امور اقتصادی و دارایی افزود: دکتر طیب نیا از هر منظر که نگاه کنیم انسانی دانشمند ، صاحب نظر، پاکدست و جزو چهره های افتخارآفرین است که دولت حتما در جای مناسب از خدمات ایشان استفاده خواهد کرد.

وی ادامه داد: آقای کرباسیان مدیری بسیار توانا و موفق است که سابقه درخشان، هم در حوزه نظر و هم در حوزه عمل دارد و هر کجا که بوده کارنامه خوبی داشته است.

معاون اول رییس جمهوری افزود: وزارت امور اقتصادی و دارایی جزو اصلی ترین وزارتخانه هاست و کانون رسمی توسعه ایران است و کسی که در این جایگاه قرار می گیرد، حتما بار سنگینی روی دوش آن قرار گرفته است.

جهانگیری گفت: در مهمترین مطالعات و مستنداتی که از دیروز تا امروز و تا آینده وجود دارد، مسائل اقتصاد اصلی ترین چالش پیش روی کشور و مردم بوده است.

وی ادامه داد: بیشترین سطح مطالبات مردم که از مسئولین می خواهند و اصلی ترین مطالبات رهبری که همواره بر آن تاکید می کنند، مسائل اقتصادی است بنابراین برجسته ترین هدف گذاری ها که هم در دولت یازدهم انجام گرفت و هم در دولت دوازدهم بر آن اهتمام خواهد شد، حل مسائل اقتصادی است.

معاون اول رییس جمهوری تاکید کرد: کانون اصلی که می تواند برای تحقق اهداف دولت، مطالبات مردم و تاکیدات رهبری جامه عمل بپوشاند وزارت امور اقتصادی و دارایی است.

جهانگیری گفت: این وزارتخانه باید در ساماندهی مسائل اقتصادی همت کند و هم تلاش کند نظرات نخبگان و صاحب نظران را در تصمیماتش مورد توجه قرار دهد.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۹۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان