//
کدخبر: ۴۰۷۷۹ //
معاون اول رییس جمهوری:

رسیدگی فوری به جنایت قتل آتنا اصلانی موجب کاهش آلام مردم و خانواده او خواهد شد

معاون اول رییس جمهوری در پیامی ضمن تسلیت حادثه قتل دردناک و غم انگیز آتنا اصلانی گفت: رسیدگی فوری به این جنایت هولناک و مجازات قاطع جنایتکار این فاجعه توسط قوه قضاییه، موجب کاهش آلام مردم صبور ایران به ویژه خانواده آتنای بی گناه و عزیز خواهد شد.

رسیدگی فوری به جنایت قتل آتنا اصلانی موجب کاهش آلام مردم و خانواده او خواهد شد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، اسحاق جهانگیری در این پیام نوشت: حادثه قتل دردناک و غم انگیز آتنای عزیز و معصوم، قلب ملت ایران را جریحه دار و غم بزرگی را بر دل همه ما وارد کرد.

در ادامه این پیام آمده است: این مصیبت اندوهبار را به پدر و مادر شریف و داغدارش و همه ملت ایران به ویژه مردم متدین پارس آباد صمیمانه تسلیت می گویم و از خدواند بزرگ برای همگان صبر و اجر مسألت دارم.

معاون اول رییس جمهوری در این پیام تاکید کرده است: بدون تردید رسیدگی فوری به این جنایت هولناک و مجازات قاطع جنایتکار این فاجعه توسط قوه قضاییه، موجب کاهش آلام مردم صبور ایران به ویژه خانواده آتنای بی گناه و عزیز خواهد شد.

به گزارش ایرنا، آتنا اصلانی دختر هفت ساله پارس آبادی از 29 خرداد ماه گم شد و پیکر معصومش در 19 تیر در پارکینگ قاتل پیدا شد.

قاتل که پنج روز پس از ناپدید شدن آتنا مورد ظن ماموران قرار گرفته و دستگیر شده بود در این مدت از اعتراف به قتل آتنا خوداری می کرد.

قاتل 42 ساله، دارای زن و دو فرزند بوده و در محله ای که خانواده آتنا زندگی می کردند دارای مغازه زنگرزی بوده است.

قاتل سابقه کیفری داشته و بر اساس برخی اظهارات احتمال انجام دو قتل دیگر در سال های گذشته توسط وی گمانه زنی می شود.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۷۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان