//
کدخبر: ۴۴۷۱۲ //

تا کنون هیچ مشکلی برای زائران ایرانی در مدینه رخ نداده

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج هلال احمر به جزئیات سلامت زائران ایرانی در مدینه منوره پرداخت.

تا کنون هیچ مشکلی برای زائران ایرانی در مدینه رخ نداده
به گزارش فرتاک نیوز،

پیرحسین کولیوند اظهار داشت:‌ تاکنون هیج مورد خاص بیماری در زایران ایرانی گزارش نشده و مراجعات به درمانگاههای کاملاً معمولی است و خوشبختانه هیچ مورد حادی درخصوص بیماری زائران نداشتیم.

 

وی با توصیه به زائران برای رعایت نکات بهداشتی ابراز امیدواری کرد: با رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی درخصوص رعایت نکات بهداشتی، مشکل خاصی برای زائران کشورمان رخ ندهد.

 

کولیوند همچنین در خصوص ارائه خدمات درمانی به زائران در مکه مکرمه که از شنبه آینده عازم این شهر خواهند شد، گفت: 90 درمانگاه شبانه روزی نیز در مکه مکرمه برای خدمت رسانی به زائران کشورمان فعال خواهد بود و هم اکنون نیز چهار درمانگاه شبانه روزی در خدمت زائران کشورمان در مدینه النبی فعال هستند.

 

وی درباره تیم پزشکی اعزامی هلال احمر ایران به عربستان سعودی برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران حج تمتع سال 96 گفت: 570 پزشک، پرستار، تکنسین دارویی، کادرخدمات بیمارستانی، آزمایشگاه، رادیولوژی، دندانپزشکی، انبار دارویی، متخصصین رشته‌های مختلف پزشکی از جمله عفونی، مغز و اعصاب، زنان، ارتوپدی، چشم پزشکی، گوش و حلق و بینی و قلب و عروق برای ارائه خدمات پزشکی در موسم حج تمتع 96 در خدمت زائران و ضیوف الرحمن خواهند بود.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۷۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان