//
کدخبر: ۳۶۵۹۴ //

یک مدیر تلگرامی با سایت ضدانقلاب در ارتباط بود

جعفری دولت‌آبادی در خصوص مسئله احضار مدیران یکی از کانال‌های تلگرامی گفت: در مورد این‌ پرونده‌ها تحقیقات دادسرا محرمانه است و ما اجازه نداریم درباره پرونده‌هایی که جنبه محرمانه دارد اظهار نظر کنیم.

 یک مدیر تلگرامی با سایت ضدانقلاب در ارتباط بود
به گزارش فرتاک نیوز،

عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران در خصوص تعداد بازداشت شدگان حادثه تروریستی گفت: در خصوص این حادثه افرادی در تهران دستگیر شدند که به‌لحاظ امنیتی و اطلاعاتی نمی‌توانیم جزییات را بگوییم.

 

وی افزود: تحقیقات درباره عواملی که بعد از حادثه تروریستی دستگیر شدند، ادامه دارد. امیدواریم بعد از تکمیل تحقیقات جزییات را شرح دهیم.

 

جعفری دولت‌آبادی همچنین در خصوص مسئله احضار مدیران یکی از کانال‌های تلگرامی که گفته بود در هنگام حضور در دادسرا همسرش بدون هیچ حکمی بازداشت شده است، گفت: در مورد این‌گونه پرونده‌ها تحقیقات دادسرا محرمانه است و ما اجازه نداریم درباره پرونده‌هایی که جنبه محرمانه دارد اظهار نظر کنیم. اما اتهام این خانم این بوده که در یکی از سایت‌های ضدانقلاب همکاری می‌کرده و تحقیقات از این خانم شروع شده است. امیدواریم کسانی که بستگانشان بازداشت می‌شوند به‌جای مصاحبه و متهم کردن دستگاه قضایی به مراجع قضایی مراجعه کنند و حرف‌هایی نزنند که بی‌جهت منجر به اتهامات بعدی شود.

 

منبع: مشرق نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۵۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان