//
کدخبر: ۳۶۵۸۱ //

جنگ داخلی تکفیری‌ها در «غوطه‌شرقی» ادامه دارد

منابع سوری از درگیری‌های شدید میان ارتش و گروه‌های تروریستی در محور عین ترما-جوبر و حملات هوایی به مواضع داعشی‌ها در دیرالزور خبر دادند.

جنگ داخلی تکفیری‌ها در «غوطه‌شرقی» ادامه دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

منابع سوری از موفقیت نیروهای ارتش در آزادسازی سد «الوعر» و مناطق اطراف آن در داخل مرزهای اداری استان دیرالزور در جنوب شهر البوکمال پس از پیشروی این نیروها به مرزهای سوریه و عراق در شمال خبر دادند.

 

منابع وابسته به معارضان سوری به کنترل 85 کیلومتر مربع از مرزهای سوریه و عراق توسط نیروهای ارتش اعتراف کرده‌اند.

 

در شرق پایتخت یک منبع میدانی در گفـتگو با خبرنگار از درگیری‌‌های شدید میان ارتش و گروه‌های تروریستی فیلق‌الرحمن و جبهه النصره در محور «عین ترما-جوبر» خبر داد. تانک‌ها و نیروی هوایی هم خطوط کمک‌رسانی به تروریست‌ها و مواضع آنها را به شدت هدف قرار می‌دهند.

 

این منبع اعلام کرد نیروهای ارتش تعدادی از ساختمان‌هایی را که به عنوان مقر گروه‌های تروریستی در منطقه طیبه در شرق محله جوبر مورد استفاده قرار می‌گرفت، پاکسازی کردند. همچنین یک سرکرده باند فیلق الرحمن به نام  ابوسعید  الباشا ساعاتی پس از تهدید نیروهای ارتش در رسانه‌های متعلق به تروریست‌ها، به ضرب گلوله نیروهای ارتش به هلاکت رسید، دو روز پیش هم سرکرده چچنی این باند در جوبر به هلاکت رسیده بود.

 

خبر دیگر اینکه تروریست‌های جیش الاسلام به شهرک بیت سوی یکی از مقرهای تروریست‌های فیلق الرحمن در غوطه شرقی حمله کردند که در نتیجه آن 17 تروریست از دو طرف به هلاکت رسیدند.

 

در شمال سوریه هم نیروهای ارتش با حمایت نیروهای هم پیمان چندین نقطه در شرق شهرک «ام میال» در جاده اثریا به خناصر در حومه جنوبی حلب را پس از درگیری با تروریست‌های داعشی آزاد کردند.

 

منابع سوری همچنین از درگیری میان ارتش و تروریست‌های داعشی در محور جنوبی و اطراف فرودگاه نظامی دیرالزور و حملات هوایی به مواضع آنها در مناطق دیگر خبر دادند.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۵۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان