//
کدخبر: ۳۲۷۸۳ //

شهید آقاجانی، تازه دامادی که زندگی مشترک را آغاز نکرده بود

زمانی که مسجد طوس مدتی خادم نداشت شهید آقاجانی در کنار پدرش امورات نظافت و تمیزی مسجدی را عهده‌دار بود؛ این‌قدر متواضع بود که کسی گمان نمی‌کرد دانشجوی دکتراست!

شهید آقاجانی، تازه دامادی که زندگی مشترک را آغاز نکرده بود
به گزارش فرتاک نیوز،

یکی از رفقای شهید احسان آقاجانی درباره تواضع شهید نوشت: دیشب خبر شهادت او را از طریق پیامکی از برادر همسرم دریافت نمودم! اول بجا نیاوردم! تا اینکه تصویرش را در گروه تلگرامی خاورمیانه دیدم! آن شهید بزرگوار با وجود کوچکی هیکل و قد و قواره جسم نازنینش، به‌واقع از روح بزرگی برخوردار بود! این‌قدر خاکسار بود که کسی گمان نمی‌کرد او دانشجوی دکترای اقتصاد از دانشگاه امام صادق ع است. او در یک خانواده بسیار مذهبی واقع در جنوب شهر (خیابان خراسان جنب مسجد طوس) رشد کرده بود.

پدرش فردی زحمتکش و راننده تاکسی بود و در حال حاضر عضو هیئت‌امنای مسجد طوس است. دیشب بچه‌های بسیج مسجد طوس در منزل پدری‌اش مراسم زیارت عاشورا برگزار کردند.

از برادر همسرم شنیدم حتی زمانی که مسجد طوس مدتی خادم نداشت در کنار پدرش امورات نظافت و تمیزی مسجدی را عهده‌دار بود؛ این‌قدر متواضع بود که کسی گمان نمی‌کرد دانشجوی دکتراست! هرکس نمی‌دانست، گمان می‌کرد یک فرد دیپلم بیکار است و از سر ناچاری به پدرش کمک می‌کند! درحالی‌که او در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی مشغول به کارشده بود و اخیراً به کمیسیون اقتصادی مجلس منتقل شده بود. تازه‌داماد شده بود و هنوز زندگی مشترک را آغاز نکرده بود! شهادت او به‌واقع برای اهالی محله خیابان خراسان تکان‌دهنده بود!

 

منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۷۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان