//
کدخبر: ۳۱۵۲۴ //

تلاش تل‌آویو در یهودی سازی قدس محکوم است

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با تقبیح تلاش برخی کشورهای منطقه برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی گفت: تنها از راه مقاومت می‌توان به آزادی فلسطین دست یافت.

تلاش تل‌آویو در یهودی سازی قدس محکوم است
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین امیرعبداللهیان دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، نشست اخیر عوامل رژیم اشغالگر قدس در نزدیکی میدان البراق در قدس قدیمی را محکوم و اضافه کرد: در پی سفر اخیر رییس جمهور آمریکا به سرزمین فلسطین اشغالی و در آستانه پنجاهمین سالگرد اشغال بخش شرقی قدس شریف رژیم نا­­­­­مشروع اسرائیلی تلاش های گستاخانه‌ای را در راستای یهودی و صهیونیستی سازی قدس شریف آغاز کرده است.

 

وی با تقبیح تلاش معدودی از کشور­­­­­­­­­­­­­های عربی برای عادی سازی روابط با رژیم تروریست پرور صهیونیستی تأکید کرد: تنها از مسیر استمرار مقاومت، وحدت گروه های فلسطینی و پایداری ملت فلسطین و با حمایت کشور­ها و مردم مسلمان منطقه و وجدان های آگاه بشری می توان به آزادی فلسطین دست یافت امر مهمی که با توکل بر خدای سبحان تحقق یافتنی است.

 

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران برای حمایت‌های خود از مقاومت و مردم مظلوم فلسطین قویاً ادامه خواهد داد.

 

 

منبع: افکار نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان