//
کدخبر: ۳۰۹۹۴ //

سخنگوی کاخ سفید راز توئیت جنجالی ترامپ را بازگو کرد

سخنگوی کاخ سفید چهارشنبه در یک نشست خبری از راز توئیت جنجالی ترامپ پرده برداشت.

سخنگوی کاخ سفید راز توئیت جنجالی ترامپ را بازگو کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 پیام توئیتری رئیس جمهور آمریکا در دقایق ابتدایی روز چهارشنبه که با واژه ای عجیب و بی معنا (covfefe) همراه بود؛ دستاویزی شد برای به سُخره کشیدن ترامپ و البته گمانه زنی هایی در خصوص مقصود رئیس جمهور آمریکا از کاربرد این واژه؛ به طوری که برخی رسانه ها همچون گاردین و ایندیپندنت با جدیت به تحلیل آن پرداخته و حتی به سراغ فرهنگ لغات «وبستر» رفتند.

 

در همین راستا، «شون اسپایسر» سخنگوی کاخ سفید در نشست خبری روز چهارشنبه مدعی شد که این واژه عجیب در پیام توئیتری ترامپ، اشتباه تایپی نبوده است!

 

شون اسپایسر که در محل برگزاری نشستهای خبری کاخ سفید و به دور از دوربین رسانه ها صحبت می کرد، مدعی شد که «تنها شخص رئیس جمهور و گروه کوچکی از اطرافیان وی معنی دقیق واژه covfefe را می دانند!»

 

در ادامه این نشست خبری، اسپایسر با خودداری از ارائه توضیحات بیشتر، پرسشهای خبرنگاران را بی پاسخ گذاشت.

 

گفتنی است که دونالد ترامپ در ساعت ۱۲:۰۶ بامداد روز چهارشنبه -۳۱ ماه مه- یک پیام توئیتری را منتشر کرد که در انتهای آن، این واژه عجیب (covfefe) بکار رفته بود.

 

با آغاز موج واکنش رسانه‌ها به این واژه نامأنوس و البته «من درآوردی» ترامپ، وی در یک پیام توئیتری دیگر به گمانه زنی‌های برخی رسانه‌ها واکنش نشان داد و نوشت: «چه کسی می تواند معنی دقیق واژه covfefe را حدس بزند؟؟؟ [از این کار] لذت ببرید!»

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۹۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان