//
کدخبر: ۱۳۱۰۴ //

خواهر احمد عزیزی: برای برادرم دعا کنید

درست 9 سال پیش در چنین روزی احمد عزیزی، به علت سکته مغزی و افت سطح هوشیاری در بیمارستان بستری شد و شرایط ناپایدار سلامتی اش ادامه داشت تا به امروز که ناگهان حالش رو به وخامت شدید گذاشت.

 خواهر احمد عزیزی: برای برادرم دعا کنید
به گزارش فرتاک نیوز،

به گفته خواهر احمد عزیزی، عمل جراحی این شاعر کشورمان که امروز ظهر انجام شد، موفقیت آمیز نبوده و پزشک جراح گفته است کاری دیگر از دستش ساخته نیست، او در حالی که می گریست به خبرنگار ما گفت: فقط می خواهم برادرم دیگر زجر نکشد.

درست 9 سال پیش در چنین روزی احمد عزیزی، به علت سکته مغزی و افت سطح هوشیاری در بیمارستان بستری شد و شرایط ناپایدار سلامتی اش ادامه داشت تا به امروز که ناگهان حالش رو به وخامت شدید گذاشت، آن طور که زینب عزیزی، خواهر او روایت می کند مشکل اصلی از کار افتادن روده های این شاعر بوده است که دلیل اصلی اش عدم خونرسانی است.

او  گفت: دو شب پیش اضطراری به اتاق عمل رفت و بخشی از روده را برداشتند اما فایده ای نداشت و امروز ظهر یک بار دیگر راهی اتاق عمل شد که سرانجام پزشکش گفت دیگر کاری از دست ما ساخته نیست.

زینب عزیزی از مردم خواست که برای برادرش دعا کنند، او در حالی که می گریست تاکید کرد فقط می خواهم برادرم دیگر زجر نکشد، دعا کنید این زجر تمام شود.

 

منبع: افکار
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۱۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان