//
کدخبر: ۳۵۷۸۶۰ //

رونمایی از قابلیت جدید واتس‌اپ

واتس‌اپ سرگرم طراحی قابلیتی است که به کاربران امکان می‌دهد استاتوس آنلاین خود را مخفی کنند.

رونمایی از قابلیت جدید واتس‌اپ
به گزارش فرتاک نیوز،

وب سایت WABetaInfo اسکرین شاتی از یک تنظیمات حریم خصوصی جدید در واتس‌اپ منتشر کرد که اجازه می‌دهد کاربر بتواند انتخاب کند چه کسانی استاتوس آنلاین وی را مشاهده کنند. این قابلیت کامل کننده قابلیتی است که اخیرا برای "آخرین بازدید" (Last Seen) عرضه شده است.

پس از انتشار نسخه آزمایشی بتا در آوریل، واتس‌اپ به‌روزرسانی منتشر کرد که گزینه "مخاطبان من بجز" Contact Except) (My را برای تنظیمات "آخرین بازدید" اضافه کرد. پیش از این کاربران واتس‌اپ تنها می‌توانستند تنظیمات "آخرین بازدید" را از بین سه گزینه "برای همه"، "مخاطبان من" یا "هیچ کس"، انتخاب کنند اما در به‌روزرسانی جدید واتس‌اپ، امکان کنترل بیشتر افرادی که قادر به مشاهده عکس پروفایل و آخرین بازدید کاربر هستند و پنهان کردن این اطلاعات از دید یک عده خاص، فراهم شد. اما مشکل اینجا بود که استاتوس آخرین بازدید به مخاطبان اجازه می داد متوجه شوند کاربر پیش از غیرفعال کردن گزینه دریافت پیام، آیا پیام آنها را مشاهده کرده است.

بر اساس گزارش وب سایت انگجت، اسکرین شات وب سایت WABetaInfo نشان می‌دهد قابلیت جدید به کاربر امکان می‌دهد استاتوس آخرین بازدید خود را از همان افرادی که مایل نیستند، پنهان کنند. عجیب است که این همه مدت طول کشید تا واتس‌اپ روی این قابلیت حریم خصوصی ابتدایی کار کند اما بالاخره این قابلیت قرار است اضافه شود و احتمالا مورد استقبال کاربران قرار می‌گیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۷۸۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان