//
کدخبر: ۳۵۱۸۶۲ //
علیرضا خمسه

استوری باحال علیرضا خمسه از صف عریض و طویل فلافل در نمایشگاه کتاب!

علیرضا خمسه بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با انتشار استوری صف عریض و طویل خرید فلافل در نمایشگاه کتاب را در اینستاگرامش به نمایش گذاشت.

استوری باحال علیرضا خمسه از صف عریض و طویل فلافل در نمایشگاه کتاب!
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا خمسه (زادهٔ ۹ بهمن ۱۳۳۱) بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون ایرانی و فارغ التحصیل رشته روانشناسی از دانشگاه شهید بهشتی است. علیرضا خمسه برنده جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد مکمل از بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۸۷ برای بازی در فیلم بیست است.

علیرضا خمسه با انتشار تصویری از صف فلافل در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در مقابل خلوتی بخش‌های خرید کتاب نوشت:

«تنها صف خرید در نمایشگاه کتاب صف خرید فلافل است.»

1cb661cb-762f-427c-955f-b83bfc7b3a20

بیوگرافی علیرضا خمسه

علیرضا خمسه در ۹ بهمن ماه سال ۱۳۳۱ در تهران به دنیا آمد. علیرضا خمسه از هنرجویان مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما بود. خمسه در سال ۱۳۵۷ به فرانسه رفت و یک سال و نیم در مدرسه ون سن، آتلیه اگوستوبوال و آتلیه سیته یونیور سیته پاریس، دوره‌های مربوط به پانتومیم، حرکات بدنی و بازیگری را فرا گرفت .

علیرضا خمسه

علیرضا خمسه در سال ۱۳۵۹ به ایران بازگشت و در سال ۱۳۶۰ برای اولین بار مقابل دوربین سینما رفت و در فیلم « مرگ یزدگرد » بازی کرد. نوع خطوط چهره خمسه و تسلط او بر حرکات صورت ( میمیک ) و نرمی ای که در حرکات بدن او وجود دارد، از همان ابتدای ورود او به حیطه بازیگری، توجه کارگردان‌های کمدی ساز را به خود جلب کرد و بعد از فیلم جدی « مرگ یزدگرد » برنامه سازان تلویزیون سراغ او رفتند و در برنامه‌هایی مانند « نوروزنامه » ، « هوشی و موشی » ، « بورزید و بخندید » ، « حواستو جمع کن » و « نگاه سوم » با اجرای قطعات نمایشی طنز در بین مخاطبان تلویزیون جایگاه ویژه‌ای پیدا کرد .

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۱۸۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان