//
کدخبر: ۲۰۳۰۰۸ //

گاف دختر ترامپ در پیام تبریک به بوریس جانسون

«ایوانکا ترامپ» که به خاطر رفتارهای ناشیانه خود بارها استهزا شده، این بار با اشتباهی در توئیت تبریک به «بوریس جانسون»، دستمایه تمسخر قرار گرفت.

به گزارش فرتاک نیوز،

دختر ۳۷ ساله «دونالد ترامپ» پس از انتخاب «بوریس جانسون» به نخست وزیری انگلیس، تلاش کرد در پیامی توئیتری این اتفاق را تبریک بگوید، اما یک اشتباه در این توئیت باعث شد وی بار دیگر مورد تمسخر رسانه ها و مخاطبان شبکه های اجتماعی قرار گیرد.

ایوانکا ترامپ در این توییت انتخاب جانسون به نخست وزیری «پادشاهی کینگ استون» (United Kingston) را به جای استفاده از کلمه انگلیسی «پادشاهی بریتانیای کبیر» (United Kingdom) به وی تبریک گفت.

این اشتباه که احتمالا ناشی از عجله نویسنده آن برای گفتن تبریک به شخصیتی است که با عنوان «ترامپ انگلیس» شناخته می شود، موجی از تمسخر و استهزا مخاطبان را بدنبال داشت.

156499075

برخی مخاطبان، استفاده از این نام را ناشی از علاقه دختر ترامپ به «کینگ استون» پایتخت جاماییکا دانسته و برخی نیز این شوخی را مطرح کرده اند که اگر انگلیس موفق به خروج از اتحادیه اروپا شود می تواند نام خود را نیز به این نام جدید تغییر دهد.

همچنین برخی مخاطبان با زیر سئوال بردن توانایی بوریس جانسون برای اداره انگلیس در این وضعیت خطیر، عنوان نخست وزیری کشور فرضی «پادشاهی کینگ استون» را برازنده وی دانسته اند.

بوریس جانسون شهردار پیشین لندن و وزیر خارجه اسبق انگلیس روز گذشته(سه شنبه) به عنوان رهبر جدید حزب محافظه کار و نخست وزیر جدید انگلیس انتخاب شد.

چنانچه از قبل هم پیش بینی می‌شد به گفته مقامات حزب محافظه کار، جانسون توانست «جرمی هانت» وزیر امور خارجه انگلیس را در آخرین مرحله از انتخابات درونی حزب محافظه کار شکست دهد.

انتخابات حزب محافظه کار از دهم خرداد ماه در پی استعفای ترزا می از مقام رهبری حزب محافظه کار آغاز شد.

در این انتخابات جمعاً ۱۰ نفر نامزدی خود را برای رهبری حزب محافظه‌کار رسماً اعلام کردند که از جمله مهم‌ ترین چهره‌های این جمع می‌توان به مت هنکوک وزیر بهداشت و درمان، دومینیک راب نماینده پارلمان و وزیر اسبق برگزیت، مایکل گوو وزیر محیط‌زیست، غذا و امور روستایی، ساجد جاوید وزیر کشور و روی استوارت وزیر امور توسعه بین‌الملل اشاره کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۳۰۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان