//
کدخبر: ۱۹۸۱۲۶ //

دستپاچگی ایوانکا ترامپ در دیدار با ماکرون و می

پس از انتشار کلیپی از سوی دولت فرانسه که در آن ایوانکا ترامپ، در تلاش برای ورود به گفت‌وگویی در اجلاس سران گروه ۲۰ است، او مورد تمسخر کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

دستپاچگی ایوانکا ترامپ در دیدار با ماکرون و می
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از اکسپرس، دولت فرانسه کلیپی از حضور ایوانکا ترامپ، دختر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در گفت‌وگویی با رهبران جهان از جمله امانوئل ماکرون و ترزا می منتشر کرد که ایوانکا به سختی در حال تلاش برای بحث در مورد عدالت اجتماعی است اما سخنان وی در جمع این رهبران منقطع و بریده بریده است.

این امر دستمایه کاربران اجتماعی قرار گرفته و آنها به شدت ایوانکا و حضورش در این نشست را مورد تمسخر و انتقاد قرار دادند.

علاوه بر آن به نظر می‌رسد حضور ایوانکا در این نشست چندان به مذاق دیگران هم خوش نیامده است؛ کریستین لاگارد، رئیس صندوق بین‌المللی پول یکی از همین افراد بود. او در پیامی توئیتری، حضور ایوانکا در بین رهبران جهان را "شرم‌آور"عنوان کرد.

آلکساندریا اوکازیو کورتز، از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا درباره این ویدئو نوشت: ممکن است برخی از این امر شوکه شوند اما به صرف دختر فردی خاص بودن،  شایستگی نمی‌آورد. وقتی رئیس جمهور کار خود را  به کسی بسپارد که آن را با دقت و درست انجام نمی‌دهد و جهان به او توجهی نمی‌کند جایگاه دیپلماتیک ما آسیب می‌بیند. آمریکا به رئیس‌جمهوری نیاز دارد که در گروه ۲۰ فعالیت کند. داشتن یک دیپلمات شایسته هم بد نیست.

ایوانکا ترامپ به همراه همسرش جارد کوشنر، این هفته در اجلاس گروه ۲۰ حضور داشتند و حتی هنگام دیدار ترامپ و رهبر کره شمالی نیز در منطقه غیرنظامی شده دو کره حضور پیدا کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۸۱۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان