//
کدخبر: ۹۹۷۳۶ //
در پیام‌ها و بیانیه‌های جداگانه‌ای صورت گرفت

دعوت دانشگاهیان و تشکل‌های دانشگاهی از اقشار مختلف حضور در راهپیمایی فردا

وزیر علوم، رئیس دانشگاه آزاد و بسیاری از تشکل‌های اساتید و دانشجویی با انتشار بیانیه‌ها و پیام‌های جداگانه‌ای از اقشار مختلف برای حضور در راهپیمایی فردا دعوت کردند.

دعوت دانشگاهیان و تشکل‌های دانشگاهی از اقشار مختلف حضور در راهپیمایی فردا
به گزارش فرتاک نیوز،

سالها از اشغال کشور فلسطین توسط صهیونیست‌های کودک‌کش و جنایت‌کار می‌گذرد و هر ساله بسیاری از کودکان، زنان و مردان بی‌دفاع و مظلوم توسط سربازان وحشی رژیم صهیونیستی قتل عام می‌شوند و در این سالها مردم و دانشگاهیان ایران اسلامی هیچ‌گاه دست از حمایت از این مردم مظلوم دست برنداشته‌اند.

برهمین اساس و با توجه به توطئه‌های اخیر مستکبران علیه کشورمان، بسیاری از دانشگاهیان، اتحادیه‌ها و تشکل‌های مختلف دانشگاهی سراسر کشور با انتشار پیام‌ها و بیانیه‌های جداگانه‌ای از عموم مردم و دانشگاهیان برای حضور در راهپیمایی فردا دعوت کردند.

منصور غلامی وزیر علوم، در پیامی، با گرامیداشت روز جهانی قدس، میراث ماندگار امام خمینی (ره)، دانشگاهیان سراسر کشور را به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هم با صدور پیامی، از اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی دعوت کرد تا در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافته و صدای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، از اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی دعوت کرد در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافته و صدای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

بسیج اساتید، کانون دانشگاهیان ایران اسلامی، بسیج اساتید استان تهران، تحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران، اتحادیه سازمان اسلامی دانشجویان ایران، مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد و بسیاری از تشکل‌های دانشجویی دیگر از سراسر نیز با انتشار بیانیه هایی از مردم و دانشگاهیان برای حضور در راهپیمایی فردا دعوت کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۹۷۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان