//
کدخبر: ۴۶۰۱۱۸ //

شهادت آیت‌الله رئیسی و سرگیجه اینترنشنالی‌ها

شادمانی شبکه تروریستی اینترنشنال از سانحه بالگرد رئیس‌جمهور چندان طول نکشید و ابراز علاقه و ارادت مردم به رئیس‌جمهور شهید آن‌ها را از شادمانی به سرگیجه خشم رساند.

شهادت آیت‌الله رئیسی و سرگیجه اینترنشنالی‌ها
به گزارش فرتاک نیوز،

اینترنشنالی‌ها به سبک و سیاق صهیونیستی و ضدایرانی خود، از روز اول اعلام خبر سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور و سپس اعلام شهادت او، خبرسازی، شبهه‌آفرینی، دروغگویی، تهمت و کلی تحلیل عجیب و غریب را در دستور کار خود قرار دادند.

در حالی که مراکز امنیتی و سیاسی تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر در سراسر جهان، به هنگامه تصمیم در مورد ایران، حضور مردم در حمایت از نظام و مراسمات مذهبی را در نظر می‌گیرند، رسانه‌های فارسی‌زبان‌غربی اصرار دارند در مورد این جمعیت همچنان به مخاطبان غافل خود دروغ بگویند، یعنی ضمن اذعان به بزرگی مراسم تشییع می‌گویند، این بزرگی توضیح دارد!

اینترنشنالی‌ها همچنان در دهه پنجم انقلاب اسلامی، مثل اسلاف خود معتقدند، چون ادارات در شهرهای محل برگزاری تشییع تعطیل شده، آن جمعیت مجبور شده‌اند به تشییع بیایند! در حالی که اولاً کاملاً برعکس است و اتفاقاً، چون مردم علاقه به حضور قدرشناسانه در تشییع رئیس‌جمهور شهید داشتند، ادارات آن شهرها تعطیل شد، ثانیاً آیا صرف تعطیلی اجبار به حضور در تشییع است؟ از کجا می‌شود دریافت کارمند تعطیل شده حتماً در مراسم حاضر شده است؟ یا می‌گویند سربازها و بسیجی‌ها با خانواده‌شان آمده‌اند که جای این سؤال را دارد که آیا بسیج، سپاه و خانواده‌های‌شان مردم ایران نیستند؟! از سویی، آیا اشک و عزاداری هم اجباری بوده است؟!

بامزه آنکه مجری اینترنشنال از شدت ضعفی که در برابر ارادتمندان به رئیس‌جمهور دارد، اذعان می‌کند حتی کل ۸۵ میلیون ایرانی هم می‌توانند فاشیست باشند و «این دلیل چیزی نیست!»

حتی یکی از کارشناسان اینترنشنال در اظهاراتی عجیب مدعی شد حکومت سلبریتی مداح! برای مراسم رئیس‌جمهور فقید دعوت می‌کند و پامنبری‌های آن‌ها و علاقه‌مندان به آن‌ها در قشر مذهبی برای گوش‌دادن روضه به مراسم می‌آیند! و در این زمینه حضور محمود کریمی و منصور ارضی در مصلای امام خمینی و برای مراسم وداع با شهدای سانحه بالگرد را مثال می‌زند!

در نظر عجیب دیگری کارشناس این شبکه صهیونیستی معتقد است، به مردم حاضر در مراسم رئیسی بسته تشویقی داده می‌شود!

آن‌ها درگیر ارقام جمعیت شده‌اند و می‌گویند دروغ است. می‌گویند بستنی و غذا می‌دهند تا مردم بیایند. این ادعاها بیشتر قیاس‌به‌نفس را در ذهن می‌آورد، یعنی، چون خودشان روزی برای دلارهای سعودی و روزی دیگر برای دلارهای صهیونیستی دم تکان می‌دهند و حتی برای ابراز عقیده هم کارفرما و اسپانسر دارند، دیگران را هم به کیش خود می‌پندارند.

تصاویر را زیر سؤال می‌برند و به دروغ می‌گویند کل تصویر تشییع تهران، محدود در میدان انقلاب است! و جالب آنکه مخاطبان‌شان هم عقل‌شان نمی‌رسد که بگویند این همه تصویر هوایی از خیابان انقلاب و آزادی وجود دارد! و حتی گفته می‌شود بیدارکردن مردم مذهبی ایران از بیداری فاشیست‌های نازی سخت‌تر است، چون مذهبی هستند و در نهایت سیادت ایرانی‌ها و نیز سیدبودن ابراهیم رئیسی را منکر می‌شوند!

کارشناسان اینترنشنال از رسانه‌های غربی هم که با مردم عزادار ایران از دل تشییع گفتگو می‌گیرند، گلایه می‌کنند و می‌گویند: «درد بزرگی است، غرب و اروپا دارد نشان می‌دهد تهران و ایران در ماتم و غم است»!

در جایی دیگر، مجری و کارشناس اینترنشنال به همدردی و همبستگی رهبران و مقامات جهان با ایران پس از شهادت آیت‌الله رئیسی واکنش نشان دادند و گفتند: این جوک است که ما نتوانستیم جلوی این همبستگی جهانی با ایران را بگیریم! ما باید جلوی تسلیت گفتن و ابراز همدردی رهبران جهان را با ایران می‌گرفتیم، کشورها چرا پرچم‌های‌شان را نیمه‌افراشته کردند؟! ناتو چرا تسلیت گفت؟!

به نظر می‌رسد اینترنشنال دچار سرگیجه‌های عظیمی شده و حداقل فعلاً قدرت تحلیل وقایع ایران را حتی به همان سبک دروغین و فریبکارانه خودش از دست داده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۰۱۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان