//
کدخبر: ۴۵۹۱۸۶ //

واکنش مقامات غربی به شهادت آیت‌الله رئیسی

در پی انتشار خبر شهادت رئیس‌جمهوری ایران و همراهان وی در سانحه سقوط بالگرد در ارتفاعات استان آذربایجان شرقی، مقام‌های خارجی در پیام‌هایی به مردم و دولت ایران تسلیت گفته و با خانواده های قربانیان این فاجعه غم‌بار ابراز همدردی گردند.

واکنش مقامات غربی به شهادت آیت‌الله رئیسی
به گزارش فرتاک نیوز،

آرارات میرزویان، وزیر امور خارجه ارمنستان در مطلبی که دقایقی پیش در تارنمای شبکه اجتماعی ایکس منتشر شد، با اشاره به اخبار دردناک سانحه بالگرد، از شهادت حسین امیرعبداللهیان،"همکار عزیر"، خود و رئیس دستگاه دیپلماسی ایران ابراز اندوه کرد و به دولت، همکاران خود در وزارت امور خارجه ایران و "مردم مهربان ایران" تسلیت گفت.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

منابع محلی که هم اکنون در محل حادثه بالگرد حامل رئیس‌جمهور حضور دارند، خبر شهادت رئیس‌جمهوری و همراهانش را تایید کردند.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهوری و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهوری بودند.

این خبر در حال تکمیل است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۹۱۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان