//
کدخبر: ۳۷۸۹۴۱ //

نوری: به چای تعطیل کردن دانش‌آموزان؛ برای آلودگی هوا فکری کنید

وزیر آموزش و پرورش گفت: درخواست می‌کنم برای آلودگی هوا فکری کنند و دانش‌آموزان نباید تعطیل شوند چون از تحصیل و تربیت موثر محروم می‌شوند.

 نوری: به چای تعطیل کردن دانش‌آموزان؛ برای آلودگی هوا فکری کنید
به گزارش فرتاک نیوز،

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش امروز در حاشیه نشست ارائه و نقد الگوی اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: یک سال از ورود ما به آموزش و پرورش می‌گذرد و آسیب شناسی عدم اجرایی سازی سند تحول بنیادین انجام شده است چرا که یکی از وظایف مهم آموزش و پرورش، تربیت دانش‌آموزان با تفکر انتقادی است.

وی افزود: تمام مدارس تا پایان برنامه هفتم توسعه باید در جریان سند تحول بنیادین قرار بگیرند و ارزیابی مدرسه‌ای در قالب رتبه‌بندی مدارس انجام شود.

وزیر آموزش و پرورش درباره برگزاری کلاس‌های جبرانی برای دانش‌آموزان به دلیل تعطیلات آلودگی هوا  گفت: در این تعطیلات معلمان از هزینه‌های خود برای آموزش زحمت می‌کشند، درخواست می‌کنم برای آلودگی هوا فکری کنند و دانش‌آموزان نباید تعطیل شوند چون از تحصیل و تربیت موثر محروم می‌شوند. در ایام کرونا و این ایام تابع تصمیم‌گیری‌ها بودیم اما قلباً از تعطیلی مدارس ناراحتیم البته نمونه تدریس معلمان برای استفاده دانش‌آموزان در شبکه شاد بارگذاری شده است.

نوری متذکر شد: یک دلیل عقب‌ماندن تحصیلی دانش‌آموزان با تعطیلی مدارس، نداشتن وسایلی است که با آن ارتباط برقرار کنند، این موضوع را در دولت  مطرح می‌کنیم تا بررسی شود آیا می‌توان برای آن اعتباری گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۸۹۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان