//
کدخبر: ۳۶۵۴۱۹ //

وزیر آموزش و پرورش از استخدام ۳۸ هزار معلم خبر داد

وزیر آموزش و پرورش از استخدام ۳۸ هزار و ۸۱۳ معلم در کشور خبر داد و گفت: این معلمان پس از انجام مصاحبه در مناطق مختلف کشور با اولویت مناطق محروم به‌کارگیری می‌شوند.

وزیر آموزش و پرورش از استخدام ۳۸ هزار معلم خبر داد
به گزارش فرتاک نیوز،

یوسف نوری ۶ شهریورماه در بدو ورود به شهرکرد در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه حضور وزرا و اعضای هیات دولت در استان‌ها به‌مناسبت هفته دولت انجام می‌شود، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته هر وزیر در دو استان حضور پیدا می‌کند.

وزیر آموزش و پرورش افزود: در طول سفر وزرا به استان‌ها در هفته دولت، مشکلات احصا و به اطلاع هیات دولت خواهد رسید، در سفر به چهارمحال و بختیاری بخش اعظمی از بررسی‌ها به حوزه آموزش و پرورش اختصاص پیدا خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه مدارس در سال تحصیلی جاری به‌صورت کاملا حضوری برگزار خواهند شد، گفت: طبق تائید سازمان بهداشت جهانی باید مدارس حضوری برگزار شوند، در ایام کرونا در بسیاری از مناطق جهان مدارس پس از مدت کوتاهی حضوری شدند، اما متاسفانه در ایران ۲۶ ماه مدارس تعطیل شدند.

نوری بیان کرد: برای جبران عقب‌ماندگی تحصیلی دانش‌آموزان، طرح تثبیت یادگیری اجرا شد، در سال تحصیلی جاری از شبکه شاد به‌عنوان مکمل استفاده می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش از استخدام ۳۸ هزار و ۸۱۳ معلم در کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: این معلمان پس از انجام مصاحبه در مناطق مختلف کشور با اولویت مناطق محروم به‌کارگیری می‌شوند.

دیدار با جمعی از دانش‌آموزان، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری، حضور در مراسم گرامیداشت سالروز شهیدان رجایی و باهنر در مصلی امام خمینی شهرکرد، سفر به شهرستان‌های بن و سامان بخشی از برنامه‌های سفر دو روزه یوسف نوری- وزیر آموزش و پرورش به چهارمحال و بختیاری است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۵۴۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان