//
کدخبر: ۳۷۸۸۳۶ //

نامه سرگشاده مجمع مطالبه‌گران استان کرمانشاه به نماینده مستعفی مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کرمانشاه

مجمع مطالبه‌گران استان کرمانشاه در پی استعفای نماینده مجلس شورای اسلامی درحوزه انتخابیه کرمانشاه بیانیه‌ای صادر کرد.

نامه سرگشاده مجمع مطالبه‌گران استان کرمانشاه به نماینده مستعفی مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

در پی استعفای ابراهیم عزیزی نماینده مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه و حضور او در دولت سیزدهم که واکنش‌های متعددی را در پی داشت مجمع مطالبه‌گران استان کرمانشاه بیانیه‌ای صادر کرد که در متن این بیانیه آمده است؛ 

جناب آقای دکتر ابراهیم عزیزی 

نماینده مردم محترم و شریف کرمانشاه 

سلام علیکم؛ 

     با توجه به تصمیم حضرتعالی برای پذیرش مسئولیتی در دولت سیزدهم و به اتمام نرساندن دوره‌ی نمایندگی‌تان در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، ابهامات و انتقاداتی مطرح است که بر خود لازم می‌دانیم  صریح و شفاف آن‌ها را با خود شما در میان گذاشته و از شما مطالبه کنیم. 

حضرتعالی در انتخابات مجلس یازدهم با رأی مردم محترم حوزه انتخابیه کرمانشاه، به عنوان نماینده‌ی جریان انقلابی با شعار پیگیری مسائل و مشکلات مردم این حوزه انتخابیه و از همه مهم‌تر پیگیری و به سرانجام رساندن مصوبات سفر مقام معظم رهبری در سال 1390 به استان کرمانشاه  وارد مجلس شورای اسلامی شدید. 

جنابعالی که بارها خود را سرباز و خادم مردم شریف کرمانشاه معرفی کرده اید؛ با وجود انتقادات گسترده‌ی نیرو‌های انقلابی کرمانشاه، برای نمایندگی مردم کرمانشاه کاندید شده و بعد از حمایت جریانات انقلابی مجموعاً در 2 مرحله انتخابات(انتخابات دور اول و دوم) بیش از 60 هزار رای از مردم نجیب کرمانشاه گرفته اید. 

حال  با استعفای شما که پس از انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم است، حوزه انتخابیه و استان همیشه مظلوم کرمانشاه  بیش از یک سال بدون نماینده‌ی جایگزین خواهد بود؛ که امیدواریم برخلاف متن استعفایتان در مجلس که هیچ دلیل قانع کننده ای در آن نبود اهمیت این استعفا و دستاورد پذیرش مسئولیت جدید را برای مردم عزیز کرمانشاه بیان کنید.

جناب آقای عزیزی نماینده فعلی مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی!  

به شما که خود را هرباره سرباز مقام معظم رهبری معرفی می کنید لازم است یکی از آسیب هایی که مقام معظم رهبری (حضرت امام خامنه ای«مدظله العالی») در دیدار اولین سالگرد آغاز به کار مجلس یازدهم در خصوص نمایندگان برشمرد را یادآوری کنیم: 

«یکی از آسیب‌ها این است که نماینده از اوّلی که وارد مجلس میشود، نقشه‌ی رسیدن به فلان پستِ مثلاً اجرائی را در سر خودش بپروراند -که وزیر بشود، مدیر بشود، فلان [مسئول] بشود- نه، این وظیفه‌ی نمایندگی بسیار مهم است. اگر انسان برای خدا کار بکند و درست کار بکند، از وظایف اجرائی اهمّیّتش بیشتر است، یا لااقل در مواردی به قدر آنها اهمّیّت دارد. این جور نباشد که ما تا وارد مجلس شدیم، به فکر بیفتیم که خب حالا چه کار کنیم که مثلاً در مرحله‌ی بعد یا در فلان دولت به فلان پست [برسیم]؛ اینها آسیب‌ها است، مجلس از این قبیل آسیب‌ها دارد. مقام معظم رهبری 6خرداد1400 

جناب آقای عزیزی مگر پذیرش مسئولیت جدید در دولت سیزدهم غیر از توصیه رهبر معظم انقلاب در خصوص ارجح بودن نمایندگی بر مسئولیت های اجرایی است؟؟!! 

در همین راستا مجمع مطالبه‌گران استان کرمانشاه ، از جنابعالی انتظار دارد؛ در اسرع وقت دلائل قانع کننده استعفایتان از نمایندگی مردم شریف کرمانشاه و یا دستاوردهای پست جدیدتان را برای مردم کرمانشاه بیان کنید و در صورتی که جوابی مستدل برای این مهم ندارید ، از قبول مسئولیت جدید خودداری کرده و استعفای خود از نمایندگی مردم کرمانشاه را پس بگیرید. 

دبیر مجمع مطالبه‌گران استان کرمانشاه 

رونوشت: 

1- حجت الاسلام ابراهیم رئیسی رئیس محترم جمهور 

2- دکتر محمدباقر قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی 

3- حضرت آیت الله مصطفی علما امام جمعه محترم و نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه 

4- مجمع نمایندگان استان کرمانشاه

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۸۸۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان