//
کدخبر: ۲۷۵۴۸۱ //
استاندار ایلام؛

انتخابات را سالم، امن و با رعایت کامل دستورالعمل‌ها ستاد کرونا برگزار می کنیم

استاندار ایلام :در مرحله دوم این دوره از رقابت ها که در استان مربوط به حوزه انتخاباتی جنوبی استان می شود بایست جوری برنامه ریزی شود که هم شاهد حضور حداکثری مردم باشیم و هم دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی بطور کامل رعایت شود

انتخابات را سالم، امن و با رعایت کامل دستورالعمل‌ها ستاد کرونا برگزار می کنیم

به گزارش فرتاک نیوز ،سلیمانی دشتکی با اشاره به مشارکت بالای مردم خواستار اجرایی شدن مصوبات و دستورالعمل های بهداشتی در انتخابات پیش رو شد و گفت: دستورالعمل های ستاد ملی کرونا حکم حکومتی و لازم الاجرا هستند و در دور دوم انتخابات مجلس استان نیز مورد تاکید جدی است.

استاندار ایلام در ادامه به دو آسیب در مناطق زاگرس نشین در ادوار مختلف که منجر به یک دوره ای شدن انتخاب نمایندگان می شود اشاره کرد و گفت: یکی دخالت های بی مورد در عزل و نصب ها است و البته قانون هم به نمایندگان حق دخالت در انتصابات را نداده است.

وی آسیب دوم را قومیت گرایی و ستاد گرایی عنوان کرد و گفت: در این راستا بعد از پیروزی کاندیدای مورد نظر انتظارات در مسیر قومیت گرایی و ستادگرایی شکل می گیرد و این کار را برای نمایندگان این مناطق سخت و دشوار می کند.

وی در ادامه خواستار رفع این دو نقیصه در مناطق زاگرس نشین شد و گفت: همه بایست در این زمینه  فرهنگ سازی کنیم و به هم کمک کنیم تا راه نظارت بر قانون، محرومیت زدایی، مشارکت در امر توسعه و ..‌. برای نمایندگان باز شود.

وی در پایان از مجموعه عوامل و دست اندرکاران انتخابات از جمله حوزه شورای نگهبان و مجموعه‌ هیئت های نطارت و اجرایی استان تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است که در پایان این مراسم از زحمات عوامل و دست اندرکاران انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان تجلیل بعمل آمد. 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۵۴۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان