//
کدخبر: ۳۴۹۰۱۱ //

رئیسی: قزوین یکی از مهم ترین قطب‌های صنعتی کشور است

رئیس جمهور در بدو ورد به استان قزوین گفت: قزوین ظرفیت‌های زیادی در حوزه صنعتی و کشاورزی دارد، یعنی این استان یکی از قطب های مهم و بزرگ صنعتی است.

رئیسی: قزوین یکی از مهم ترین قطب‌های صنعتی کشور است
به گزارش فرتاک نیوز،

 آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در بیستمین سفر استانی خود به استان قزوین، اظهار داشت: استان قزوین جزو مهمترین استان های کشور است زیرا دارای ظرفیت های بسیار زیادی در این استان است.

وی افزود: قزوین ظرفیت های زیادی در حوزه صنعتی و کشاورزی دارد. یعنی این استان یکی از قطب های مهم و بزرگ صنعتی است.

رئیس جمهور گفت: یکی دیگر از ظرفیت های مهم استان قزوین دارای نیروی تحصیل کرده و کارآمد بسیار است همچنین کمبودها و مشکلاتی در این استان وجود دارد که باعث رنجش این استان شده است.

رئیسی افزود: تمام مشکلات توسط مسئولان استانی و کشوری جمع آوری شده است همچنین اولویت‌های این استان مشخص شده است که قرار است در شورای اداری استان گزارش‌هایی با محوریت این مشکلات ارائه شود.

وی تاکید کرد: دولت مصمم است در دور اول سفرها مسائل با اولویت استان ها را شناسایی کند و نسبت به آنها تصمیم بگیرد طبیعتاً در این دوره اول سفرها نمی‌توان همه مسائل و مشکلات هم دیده شود و هم رفع شود، اما اولویت ها شناسایی می شوند و نسبت به رفع آنها سریع تصمیم گرفته می شود.

وی تصریح کرد: یکی از نعمتهایی که این استان از آن برخوردار است وجود مراکز علمی فعالی در این استان وجود دارد که این مراکز علمی نه فقط برای استان قزوین بلکه برای جای جای کشور به ویژه برای تهران و مرکزیت نقش محوری است.

رئیس جمهور گفت: انشالله بتوانیم آن چیزی را که از مشکلات و مسائل احصا شده است راه حل‌های درست و خوبی در نظر گرفته شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۹۰۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان