//
کدخبر: ۳۴۸۱۶۴ //

دستور رئیسی به وزارت ارتباطات: زیرساخت‌های نظارت مردم بر دولت فراهم شود

رئیس جمهور، وزارت ارتباطات را مکلف کرد تا زیرساخت‌های لازم را برای نظارت مردم بر دستگاه‌های جرایی و گزارش تخلفات و رضایت‌سنجی از عملکرد کارکنان دولت را فراهم کند.

دستور رئیسی به وزارت ارتباطات: زیرساخت‌های نظارت مردم بر دولت فراهم شود
به گزارش فرتاک نیوز،

ساعاتی پیش «مهدی سالم»، مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در توییتی در صفحه توییتر خود از دستور ریاست جمهوری به وزارت ارتباطات خبر داد و نوشت که دستور ریاست جمهوری به وزارت ارتباطات این است که زیرساخت‌های نظارت مردم بر دولت فراهم شود.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران ,

در همین راستا رئیس جمهور، وزارت ارتباطات را مکلف کرد تا زیرساخت‌های لازم را برای نظارت مردم بر دستگاه‌های جرایی و گزارش تخلفات و رضایت‌سنجی از عملکرد کارکنان دولت را فراهم کند. حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در جلسه شورای عالی اداری تاکید داشت که نظام استخدامی کشور نیازمند انقلابی برپایه عدالت است.

رئیس‌جمهور اظهار داشت: «محور این انقلاب عدالت است؛ یعنی عدالت اداری را ما سخت در سازمان‌ها و اداراتمان نیازمندیم. عدالت در جذب، عدالت در بکارگیری، عدالت در ارتقا و عدالت در نظام پرداخت.»

حجت الاسلام رئیسی افزود: «رئیس‌جمهور دارای دو بازو است، یک سازمان اداری استخدامی و دوم سازمان برنامه و بودجه که وظایف آن‌ها شکل‌دهی، اجرا و نظارت بر برنامه و مطابق با قانون عمل کردن است.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۸۱۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان