//
کدخبر: ۳۱۳۰۲۶ //

تقویت فضای رقابت و مشارکت پرشور در انتخابات ضرورت امروز کشور است

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، گفت: تقویت فضای رقابت و مشارکت پرشور در انتخابات ضرورت امروز کشور است و مطالبات مردم از نامزدهای انتخاباتی باید در این ایام شکل گیرد نه اینکه بعد از آن در پی مطالبه باشند.

تقویت فضای رقابت و مشارکت پرشور در انتخابات ضرورت امروز کشور است
به گزارش فرتاک نیوز،

«امیر ابراهیم رسولی» روز یکشنبه درباره انتخابات ۲۸ خرداد، گفت: باید همه ما برای تغییر شرایط موجود کمک کنیم تا مردم با امید و انگیزه بیشتری در انتخابات حاضر شوند.  تقویت فضای رقابت و مشارکت پرشور در انتخابات ضرورت امروز کشور است و مطالبات مردم از نامزدهای انتخاباتی باید در این ایام شکل گیرد نه اینکه بعد از انتخابات در پی مطالبه باشند.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ادامه داد: نامزدها باید با طرح برنامه‌های خود به مردم وعده‌های دهند که قدرت انجام آن را با توجه به ظرفیت کشور، داشته باشند و بگویند برای بهبود وضعیت کشور  چه اقداماتی انجام می‌دهند، این بهترین فرصت است و مردم نباید این فرصت را از دست بدهند و با بی توجهی و بی تفاوتی از کنار آن بگذرند.

رسولی در پاسخ به شایعات فضای مجازی در مورد انصراف سید ابراهیم رییسی به نفع سعید جلیلی گفت: چنین صحبتی را نشنیدم فکر می کنم نظر سنجی‌ها، تکلیف افرادی که در رقابت حضور دارند را مشخص می‌کند. این  نظرسنجی‌ها حاصل رفتار و نظر مردم است و نباید گول فضای مجازی را بخوریم. آنچه مهم است نظرسنجی‌هاست و تا روزهای پایانی انتخابات تکلیف را مشخص‌تر می‌کنند.

وی اضافه کرد: امیدواریم که نهضت انصراف به نفع جریان نیروهای انقلاب در دقایق پایانی منتهی به رای گیری اتفاق بیفتد و این روحیه کناره‌گیری و فداکاری در نامزدهای که فکر می‌کنند سبد رای آنها یکی است شکل گیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۳۰۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان