//
کدخبر: ۲۹۹۸۸۰ //

کمیسیون تلفیق از امروز بررسی بودجه آغاز می‌کند

رئیس مجلس گفت: با توجه به زمان کمی که باقی مانده، کمیسیون تلفیق از امروز عصر تلاش خود را آغاز می کند تا با کار شبانه روزی تا پایان وقت جمعه بازنگری و تصمیم گیری برلایحه بودجه انجام شود.

کمیسیون تلفیق از امروز بررسی بودجه آغاز می‌کند

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه) پارلمان پس از تصویب کلیات لایحه اصلاح شده بودجه سال 1400 اظهار داشت: مجلس از همان ابتدا با جلساتی که با دولت گذاشت با تفاهم و توافق موضوعات را پیش برد.

وی افزود:‌ لایحه اول جهت حل مشکلات مردم در کمیسیون تلفیق به تصویب رسید.

قالیباف ادامه داد: بودجه کشور تنها تصمیم دولت نبوده و وقتی بودجه ای یکساله تصویب می شود، اقتصاد مردم را در سال آتی رقم می زنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی بر همین اساس اضافه کرد: تعامل لازم در میانه کار اتفاق نیفتاد و کلیات لایحه بودجه در صحن علنی از سوی نمایندگان رد شد.

به گزارش فرتاک نیوز، رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه با احتساب رفت و برگشت مصوبات به شورای نگهبان و مجلس،  زمان کمی برای اتمام کار بررسی لایحه بودجه داریم خاطرنشان کرد: بنا داریم یکشنبه هفته آینده در صحن علنی وارد بررسی جزئیات لایحه بودجه 1400 شویم. البته پیشنهادات سابق نمایندگان نیز موجود است.

وی افزود: دولت مجددا لایحه اصلاحی بودجه را داد که طی آن حدود 7 مورد اصلاح صورت گرفت که مجلس نیز امروز با رأی بالایی با اصلاحات موافقت کرد و کلیات لایحه بودجه را به تصویب رساند که اکنون این لایحه جهت بررسی اصلاحات به کمیسیون تلفیق ارسال می شود.

قالیباف ادامه داد: با توجه به زمان کمی که باقی مانده، کمیسیون تلفیق از امروز عصر تلاش خود را آغاز می کند تا با کار شبانه روزی تا پایان وقت جمعه بازنگری و تصمیم گیری برلایحه بودجه انجام شود.

وی تصریح کرد: پس از آن، لایحه در سامانه بارگذاری می شود و نمایندگان و کمیسیون ها، 48 ساعت فرصت دارند تا پیشنهادات خود را ارائه کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۹۸۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان