//
کدخبر: ۲۹۶۶۹۶ //

برگزاری نشست وبیناری مجالس حامی قدس به میزبانی مجلس

دستیار ویژه رئیس و مدیرکل بین الملل مجلس با اشاره به برگزاری وبینار بین‌المللی به‌مناسبت روز غزه گفت: این نشست زنده فردا به میزبانی مجلس شورای اسلامی و با حضور مجالس حامی قدس برگزار می‌شود.

برگزاری نشست وبیناری مجالس حامی قدس به میزبانی مجلس

 حسین امیرعبداللهیان دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با اشاره به برگزاری نشست بین المللی مجالس حامی قدس و فلسطین فردا دوشنبه همزمان با ۲۹ دی روز «غزه نماد مقاومت» و به میزبانی مجلس شورای اسلامی در تهران، گفت: در این نشست زنده وبیناری علاوه بر رهبران مقاومت فلسطین، رؤسای مجالس لبنان، ترکیه، سوریه، فلسطین، ایران، اندونزی، بولیوی و نایب رئیس اول مجالس عراق و یمن در افتتاحیه اجلاس سخنرانی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، شعار اجلاس «القدس تجمعنا- قدس عامل وحدت ما» است و پس از پایان مراسم افتتاحیه، نشست مذکور با مشارکت فعال رؤسای کمیسیون امنیت ملی و روابط خارجی پارلمان‌های حامی قدس و فلسطین ادامه می‌یابد.

به گزارش فرتاک نیوز، همچنین در این اجلاس پارلمان‌های ترکیه، مالزی، اندونزی، یمن، پاکستان، الجزایر، افغانستان، قطر، تونس، لبنان، بولیوی، ونزوئلا، عراق، سوریه، آفریقای جنوبی، فلسطین و ایران حضور دارند.

ریاست هیأت جمهوری اسلامی ایران بر عهده مجتبی ذوالنور رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی است و عباس مقتدایی، عباس گلرو، ابراهیم عزیزی و محسن علیزاده نمایندگان عضو هیأت امنای دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین و زهره الهیان رئیس کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی نیز در ترکیب هیأت ایرانی حضور دارند و دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در افتتاحیه اجلاس سخنرانی می‌کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۶۶۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان