//
کدخبر: ۲۷۱۸۲۴ //

برادر قاضی منصوری: زنده بودن یا مرده بودن برادرم مبهم است

برادر غلامرضا منصوری گفت: زنده بودن یا مرده بودن غلامرضا منصوری برای ما مبهم است.

برادر قاضی منصوری: زنده بودن یا مرده بودن برادرم مبهم است
به گزارش فرتاک نیوز،

برادر غلامرضا منصوری در پاسخ به این سؤال که آیا جسد برادرش به کشور بازگشته یا خیر بیان کرد: تاکنون چیزی به ما اعلام نکرده اند.

وی ادامه داد: پلیس بین‌الملل چند روز پیش تماسی با ما داشتند و قرار شد جلسه‌ای داشته باشیم تا همراه گروهی که از طرف پلیس بین‌الملل برای بررسی موضوع به رومانی می‌رود، ما نیز برویم اما تاکنون هیچ خبری نداریم.

وی با بیان اینکه زنده بودن یا مرده بودن غلامرضا منصوری برای ما مبهم است، گفت: تاکنون نه تصویر، نه مدرک و نه دی‌ان‌ای در مورد مرگ برادرم به ما ارائه نکرده اند.

برادر غلامرضا منصوری عنوان کرد: آخرین تماس ما با برادرم ظهر روز حادثه بود و نگران امنیت خود بود و سفارت نیز او را پذیرش نکرد.

۳۰ خردادماه خبر پیدا شدن جسد بی‌جان غلامرضا منصوری، متهم پرونده اکبر طبری در بیرون از هتلی منتشر شد.

پنجم تیرماه نیز غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه گفته بود: ما در ارتباط با این حادثه مجدانه هم از طریق دوستان در وزارت امور خارجه پیگیر هستیم و هم از ناحیه پلیس بین الملل و اینترپل و هم مکاتبه‌ای که دادستان کل کشور با دادستان کل کشور رومانی انجام داده، پیگیر هستیم. ما مطالبه داریم که این حادثه، ابعاد و زوایای آن برای ما روشن شود که چگونه این حادثه برای یکی از شهروندان ما در کشور رومانی اتفاق افتاده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۱۸۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان