//
کدخبر: ۲۶۸۹۸۶ //

پاسخ سردار کوثری به شائبه ها درباره رابطه محسن رضایی و حاج احمد متوسلیان

فرمانده لشکرمحمدرسول‌الله (ص) دردوران دفاع مقدس از برخی شبهات ایجاد شده در خصوص رابطه محسن رضایی و حاج احمد متوسلیان انتقاد کرد.

پاسخ سردار کوثری به شائبه ها درباره رابطه محسن رضایی و حاج احمد متوسلیان
به گزارش فرتاک نیوز،

 

سردار محمد اسماعیل کوثری، فرمانده لشکرمحمدرسول‌الله (ص) دردوران دفاع مقدس اظهار داشت: این روزها برخی افراد که به دنبال مطامع و مقاصد سیاسیِ خاص، هستند با القاء شبهه در مورد روابط آقا محسن و حاج احمد متوسلیان، آن را دستاویز منافع سیاسی خود قرار داده‌اند.

 

 

بنده به عنوان کسی که سالیان دراز در لشکر حضرت رسول (ص)، افتخار خدمتگزاری و مسئولیت داشته‌ام، عرض می‌کنم که حاج احمد متوسلیان، بقدری مورد توجه و عنایت و علاقه آقا محسن بود که آقا محسن شخصاً با شهید بروجردی صحبت کرد و او را قانع کرد که متوسلیان را از غرب آزاد کند تا برادر محسن بتواند حاج احمد را به فرماندهی تیپ حضرت رسول (ص) منصوب نماید و من شاهد بودم که این روابط برادرانه و صمیمانه، تا آخرین روزها و تا زمان اسارت حاج احمد، ادامه داشت.

 

نه فقط روابط برادر محسن و حاج احمد، بلکه روابط ما فرماندهان لشکرها و قرارگاه‌ها با یکدیگر و با آقا محسن، یک رابطه معنوی، عاطفی و برادرانه بود که تحت فرماندهی حضرت امام(ره)، در فضای معنوی جبهه‌ها شکل گرفته بود و نظیر آن را در سایر عرصه‌ها کمتر می‌توان یافت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۸۹۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان