//
کدخبر: ۲۵۵۲۰۴ //

دستورات رئیس جمهور به وزرای نیرو و نفت: پروتکل‌های بهداشتی به دقت در همه بخش‌ها رعایت شود

رئیس جمهور در گفت‌وگو با وزیران نفت و نیرو، ضمن دریافت گزارشی از روند اجرای طرح‌های مرتبط با این دو وزارتخانه تاکید کرد که پروژه‌های زیربنایی در حوزه فعالیت این دو وزارتخانه در شرایط جدید، طبق برنامه باید مورد بهره برداری قرار بگیرد.

دستورات رئیس جمهور به وزرای نیرو و نفت: پروتکل‌های بهداشتی به دقت در همه بخش‌ها رعایت شود
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در گفت‌وگو با وزیران نفت و نیرو، ضمن دریافت گزارشی از روند اجرای طرح‌های مرتبط با این دو وزارتخانه تاکید کرد که پروژه‌های زیربنایی در حوزه فعالیت این دو وزارتخانه در شرایط جدید، طبق برنامه باید مورد بهره برداری قرار بگیرد.

وی با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال"جهش تولید"، نقش طرح‌های این دو وزارتخانه از جمله در حوزه آب و برق و انرژی را در توسعه بخش‌های مختلف اقتصادی کشور، محوری و بسیار با اهمیت خواند و بر بهره‌برداری از طرح‌های بزرگ در این حوزه‌ها طبق زمانبندی‌های تعریف شده، تاکید کرد.

روحانی همچنین به وزیر نفت دستور داد در روند اتمام پروژه لوله نفت از گوره به جاسک تسریع شود تا این طرح هر چه سریعتر به بهره‌برداری برسد.

رئیس جمهور همچنین ضمن قدردانی از تلاش بی وقفه پرسنل وزارتخانه‌های نفت و نیرو برای تامین نیازهای کشور در حوزه انرژی در روزهای مبارزه با کرونا، اظهار داشت: حفظ سلامت کارکنان فعال در حوزه‌های تولید و خدمت رسانی به مردم، اولویت نخست است و پروتکل‌های بهداشتی باید به دقت در همه بخش‌های این وزارتخانه‌ها رعایت شود.

بیژن زنگنه وزیر نفت در این گفت‌وگو، گزارشی را از وضعیت بازار جهانی و قیمت نفت و مباحثی که قرار است امروز به صورت ویدئو کنفرانس بین وزرای انرژی کشورهای صادرکننده گاز مطرح شود، ارائه کرد.

رضا اردکانیان وزیر نیرو نیز در این تماس تلفنی، با تاکید بر اجرای دقیق دستورات رئیس جمهور در خصوص بهره‌برداری از پروژه‌های زیربنایی آب و برق طبق برنامه و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در همه بخش‌های وزارتخانه، گزارش‌هایی را از روند اجرای طرح‌های صنعت آب و برق و پروژه‌های شبکه‌های آبیاری و زهکشی ارائه کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۵۲۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان