//
کدخبر: ۲۵۲۰۵۳ //

تبریک نوروزی رییس مجلس شورای اسلامی به شماری از رؤسای مجالس کشورها

رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیام‌های جداگانه‌ای فرا رسیدن سال نو و عید باستانی نوروز را به تعدادی از همتایان خود تبریک گفت.

تبریک نوروزی رییس مجلس شورای اسلامی به شماری از رؤسای مجالس کشورها
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام های جداگانه ای به رؤسای مجالس کشورهای افغانستان، ترکیه،  تاجیکستان، عراق، آذربایجان، ازبکستان، قرقیزستان، قزاقستان، ترکمنستان و پاکستان فرارسیدن عید سعید باستانی نوروز سال ۱۳۹۹ را تبریک گفت.

متن این پیام ها به این شرح است:

السلام علیکم؛

نوروز، پیشاهنگ دگرگونی طبیعت، همواره با طراوت، شادابی و شکوفایی همراه است. امیدوارم سال پیش‌رو، همگام با تحول و پیشرفت روزافزون و عدالت برای ملت‌ها باشد.

خرسندم به مناسبت فرارسیدن عید سعید باستانی نوروز، صمیمانه‌ترین شادباش‌ها و تبریکات خود را به جناب‌عالی و همکارانتان ابراز کنم.

با کمال مسرت و خرسندی تأکید می نمایم که مجلس شورای اسلامی از هر گونه همکاری پارلمانی به¬ویژه با همسایگان بر اساس احترام متقابل و با هدف ایجاد امنیت، پیشرفت، رفاه و توسعه همه‌جانبه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی استقبال می‌کند.

فرصت را مغتنم شمرده؛ از درگاه خداوند متعال، سالی خجسته همراه با سلامت و موفقیت روزافزون جنابعالی، نمایندگان محترم پارلمان، دولت و ملت آن کشور را مسئلت دارم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۲۰۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان