//
کدخبر: ۲۵۱۰۱۳ //

روحانی: تعطیلی در ایام عید نخواهیم داشت/ تقدیر از تلاش‌های نیروهای مسلح

رئیس‌جمهور ضن تقدیر از تلاش‌های نیروهای مسلح در همکاری با ستاد ملی کرونا گفت: تعطیلی در ایام عید نخواهیم داشت و همه پای کار هستیم.

روحانی: تعطیلی در ایام عید نخواهیم داشت/ تقدیر از تلاش‌های نیروهای مسلح
به گزارش فرتاک نیوز،

 حجت‌الاسلام حسن روحانی صبح امروز در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا با اشاره به مباحثی که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت، گفت: لازم است بار دیگر در این جا از مقام معظم رهبری  که لطف کردند قرارگاه ستاد مقابله با کرونا در نیروهای مسلح را تشکیل دادند تشکر کنم. همچنین از نیروهای مسلح که همواره در همه سختی ها در صف مقدم بودند و تلاش و کوشش کردند و در این حادثه نیز وارد صحنه شدند  و بخشی از تخت های بیمارستانی خود را برای مقابله با کرونا به خط کردند و همچنین از فرماندهان عزیز نیروهای مسلح که این امکانات را ساماندهی کردند تشکر کنم. همچنین از نیروی انتظامی که به شکل فعال و در حالی که گاهی اوقات لوازم حفاظتی و بهداشتی را در اختیار ندارد ولی به شکل فعال در حال انجام وظایف حضور دارد تشکر کنم.

وی افزود: امیدوارم آنچه که از عبور پیک بیماری در این جلسه از سوی وزیر بهداشت گفته شد انشاالله موجب این شود که با تلاش همگانی از این چالش با سربلندی عبور کنیم.

رئیس جمهور گفت: لازم است که بار دیگر در این جا از مقام معظم رهبری لطف کردند که قرارگاه ستاد مقابله با کرونا در نیروهای مسلح را تشکیل دادند تشکر می‌کنم و هم از نیروهای مسلح که همواره در همه سختی‌ها در صف مقدم بودند و تلاش و کوشش کردند و در این حادثه نیز وارد صحنه شوند و بخشی از تخت‌های بیمارستانی خود را برای مقابله با کرونا به خط کرده‌اند و همچنین از فرماندهان عزیز نیروهای مسلح که این امکانات را ساماندهی کرده‌اند تشکر کنم. همچنین از نیروی انتظامی که به شکل فعال و در حالی که گاهی اوقات لوازم حفاظتی و بهداشتی را در اختیار ندارد ولی به شکل فعال در حال انجام وظایف خود است تشکر کنم.

وی بار دیگر با تاکید بر عدم انجام سفرهای نوروزی در سال جدید گفت: توصیه ما به مردم این است تا حد امکان از خانه خارج نشوند و همچنین تا حد امکان به سفر نروند و اگر هم ضرورتی دارد که سفر کنند نیز تمامی اصول و پروتکل‌های بهداشتی را مورد نظر قرار دهند.

رئیس‌جمهور گفت: تعطیلی در ایام عید نخواهیم داشت. همه پای کار هستیم. ما در دفاتر و مردم درخانه‌هایشان کار را پیش خواهیم برد. بنابراین در ایام تعطیلات نوروز هم ما به طور منطم جلسات ستاد ملی کرونا را خواهیم داشت و همه ما آماده هستیم و فعال خواهیم بود.

وی افزود: به مردم توصیه می‌کنیم از خانه خارج نشوند و به سفر نروند. وزارت بهداشت و وزارت کشور در طرح مشترک از فردا در خروجی جاده های اعلام شده حاضر خواهند شد و افراد را از نظر تب بررسی می کنند. از مردم می‌خواهیم ما را همراهی کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۱۰۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان