//
کدخبر: ۲۵۰۲۳۹ //

تاکید مجدد وزارت بهداشت: به هیچ وجه سفر نکنید

نماینده ویژه وزیر بهداشت و ناظر بر اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با بیماری کرونا از مردم خواست که به هیچ وجه به استان گیلان و مازندارن و سایر مناطق سیاحتی و زیارتی سفر نکنند.

تاکید مجدد وزارت بهداشت: به هیچ وجه سفر نکنید
به گزارش فرتاک نیوز،

، دکتر ایرج حریرچی با اشاره به بهبود نسبی وضعیت کرونا در استان‌های گیلان و قم، گفت: این بهبود نسبی به هیچ وجه به این معنا نیست که ما اقدامات احتیاطی را کاهش دهیم. باید دو اقدام مهم را کماکان انجام دهیم؛ یکی جداسازی بیماران و افراد دارای علائم از افراد عادی و دوم به حداقل رساندن تماس‌هاست.

وی افزود: بر همین اساس از مردم خواهش می‌کنیم که به هیچ وجه به استان گیلان و مازندارن و سایر مناطق سیاحتی و زیارتی سفر نکنند و در عین حال سفرهای داخل استانی و داخل شهری را هم به حداقل برسانند. امروز دیدیم که ورودی به استان گیلان خیلی محدود شده، اما تردد در سطح شهرها هنوز وجود دارد که باید به حداقل برسد.

حریرچی تاکید کرد: اگر مردم ما همکاری کنند، انتظار داریم که تا هفته اول فروردین سیر صعودی بیماری را کنترل کنیم، اما اگر مردم همکاری نکنند، این بیماری ممکن است تا انتهای اردیبهشت و حتی خرداد هم ادامه یابد و به بحرانی بزرگ بدل شود. بنابراین عاجزانه از مردم می‌خواهیم که سفرها و تماس‌ها با یکدیگر را به حداقل برسانند و جداسازی بیماران را هم به طور کامل انجام دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۰۲۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان