//
کدخبر: ۲۴۲۶۵۷ //
فرمانده سابق سپاه قدس:

سردار سلیمانی محور تشکیل جبهه مقاومت بود

فرمانده سابق سپاه قدس با بیان اینکه سردار سلیمانی محور مقاومت بود، گفت: مردم یا حضور پرشور در انتخابات بار دیگر استکبار جهانی را نا امید خواهند کرد.


سردار سلیمانی محور تشکیل جبهه مقاومت بود
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار احمد وحیدی عصر شنبه در یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج شهید رجائی و گرامیداشت اربعین سردار سلیمانی در محل مسجد المهدی گلپایگان، اظهار کرد: در جنگ تحمیلی تمام ابرقدرت‌های شرق و غرب با در اختیار قرار دادن امکانات جنگی عراق را حمایت ‌کردند تا جمهوری اسلامی را نابود کنند.

وی افزود: جبهه کفر مبارزه نفس گیری را در مقابله با ایران برقرار کرده بود ولیکن جوانان ایران با لبیک به فرمان امام نگذاشتند دشمنان به اهداف خود برسند.

حبهه مقاومت براساس شعار جهاد و شهادت تشکیل شد

فرمانده سابق سپاه قدس با بیان اینکه سردار سلیمانی محور تشکیل جبهه مقاومت بود، افزود: جبهه مقاومت یکی دیگر از حرکات انقلاب در مقابله با آمریکا و صهیونیست‌ها بود که حتی آمریکایی‌ها اعتراف کردند که هشت هزار میلیارد دلار برای نابودی انقلاب اسلامی هزینه کردیم ولیکن جبهه مقاومت نگذاشت به هدف برسیم.

وی گفت: جبهه مقاومت براساس شعار جهاد و شهادت شکل گرفته است و آمریکا از این حرکت احساس خطرناک می‌کند و برای خدشه دار کردن جبهه مقاومت سعی و تلاش دارد که طرح به شهادت رساندن سردار سلیمانی مقابله با حبهه مقاومت بود.

سردار وحیدی گفت: سرباز ولایت فقیه بزرگترین قدرت مقابله با جیهه دشمن است، سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم که کشورهای دیگر به وجود آن‌ها غبطه می‌خورند تربیت یافته مکتب امام و مقام معظم رهبری بودند.

با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدرت آمریکا را شکست دهید

وی خاطرنشان کرد: حضور باشکوه و میلیونی مردم در تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی به خاطر ایده و تفکر سردار سلیمانی بود، سردار سلیمانی در سخت ترین شرایط با دشمنان خدا که در قالب گروهک داعش تشکیل شده بودند به مقابله برخاست.

فرمانده سابق سپاه قدس گفت: نه سازش، نه تسلیم و فقط مقاومت درس عبرتی است که باید نهادینه شود، امام قبل از پیروزی انقلاب امام هرگز با شاه سازش نکرد و در دوران جنگ تحمیلی ایستادگی و مقاومت کرد.

وی تصریح کرد: ایران در اوج قدرت نظامی سیاسی و فرهنگی است و علی رغم مشکلات اما اقتصاد ایران هنوز پویا است.

وی تأکید کرد: برای شکسته شدن قدرت آمریکا و تجدید بیعت با امام و شهدا در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و انتخابات شرکت کنید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۲۶۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان