//
کدخبر: ۲۴۱۸۵۶ //
به مناسبت دهه مبارک فجر؛

دیدار چهره به چهره رییس سازمان صمت استان کرمانشاه با نماز گزاران مسجد نواب

در پنجمین روز از ایام الله دهه فجر رییس سازمان صمت استان کرمانشاه با نمازگران مسجد نواب دیدار کرد.

دیدار چهره به چهره رییس سازمان صمت استان کرمانشاه با نماز گزاران مسجد نواب
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس محسن دارابی رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کرمانشاه در پنجمین روز از دهه مبارک فجر در بین نمازگزاران مسجد نواب کرمانشاه حاضر شد و ضمن اقامه نماز مغرب و عشاء ؛ با آنان ملاقات حضوری و چهره به چهره داشت.

مهندس دارابی در این دیدار با بیان این مطلب که کشور در شرایط کنونی در برهه حساسی قرار گرفته، افزود: تحریم های ظالمانه استکبار جهانی باعث شده تا نیاز به یکپارچگی و انسجام مردم بیش از پیش احساس شود.بنابراین می طلبد ما با حفظ وحدت و حضور حداکثری خود در دو رویداد راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن و نیز انتخابات دوم اسفند ماه این انسجام را که چشم جهان به آن خیره شده، پربارتر کنیم تا دشمنان مایوس تر از گذشته شوند.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه های سازمان در دهه مبارک فجر پرداخت و تاکید کرد:امسال همزمان با گرامی داشت چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ 35 پروژه و طرح صنعتی با سرمایه گذاری 1370 میلیارد تومان و اشتغال 2580 نفر افتتاح و عملیات اجرایی آن ها آغاز خواهد شد.

مهندس در ادامه یاد آور شد:پیگیری مصوبات سفر مقام معظم رهبری در حوزه تولید از مهم ترین اولویت های کاری این سازمان در 13 ماه حضورم بوده؛ که الحمدا... و با تلاش ها و پیگیری های بی وقفه همکاران، پروژه بیوایمپلنت که یک واحد تولیدی هایتک و دانش بنیان است در دهه مبارک فجر با حضور وزیر صنعت،معدن و تجارت افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

رییس سازمان صمت در پایان افزود: طرح بیواتانول از دیگر پروژه های سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه است که با سرمایه گذاری 450 میلیارد تومان در سال 99 آماده افتتاح و بهره برداری است.

در ادامه مهندس دارابی با نمازگزاران این مسجد دیدار کرد واز نزدیک به سئوالات آنان پاسخ داد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۱۸۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان