//
کدخبر: ۲۴۲۱۹۹ //
عضو حقوقدان شورای نگهبان:

فرمایشات رهبری شورای نگهبان را بر اجرای مر قانون مصمم‌تر کرد

عضو حقوقدان شورای نگهبان نوشت: فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری، شورای نگهبان را بیش از پیش بر اجرای مر قانون مصمم کرد؛ ایشان ضمن حمایت از جایگاه نهاد مقدس و انقلابی شورای نگهبان، بر اهتمام خاص خود نسبت به نظارت بر روند انتخابات تأکید فرمودند.

فرمایشات رهبری شورای نگهبان را بر اجرای مر قانون مصمم‌تر کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

«هادی طحان نظیف» روز پنجشنبه در صفحه اینستاگرام خود نوشت: این روزها همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات با دقت، جدیت و تلاش شبانه‌روزی در پی زمینه‌سازی برای برگزاری انتخاباتی پرشور هستند.

عضو حقوقدان شورای نگهبان تصریح کرد: اعتقاد و باور عمیق به نقش مؤثر و تعیین‌کننده مردم در نظام جمهوری اسلامی باعث شده تا همکاران گرانقدرم با مجاهدتی مثال‌زدنی در زمان بسیار کوتاه دست به کار بزرگی بزنند و صلاحیت حدود ۱۶ هزار نفر را بررسی کنند. اگرچه در این مسیر احتمال خطا و اشتباه منتفی نیست، لیکن با توجه به فرصت‌های متعدد موجود برای بازبینی و بازنگری احتمال تضییع حقوق افراد کاهش یافته است.  

وی افزود: در این میان صحبت‌های برخی سیاسیون در روزهای گذشته کام ملت عزیز ایران را تلخ کرده و تریبون‌های رسمی جمهوری اسلامی را تا حد سخنگویی یک حزب و جناح سیاسی تنزل داده است.  

فرمایشات رهبری شورای نگهبان را بر اجرای مر قانون مصمم کرد

طحان نظیف خاطرنشان کرد: فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری، شورای نگهبان را بیش از پیش بر اجرای مر قانون مصمم کرد. ایشان ضمن حمایت از جایگاه نهاد مقدس و انقلابی شورای نگهبان، بر اهتمام خاص خود نسبت به نظارت بر روند انتخابات تأکید فرمودند.

عضو حقوقدان شورای نگهبان یادآور شد: به عنوان کوچکترین عضو این نهاد مقدس و انقلابی ضمن تشکر از ابراز لطف ایشان بیش از پیش بار سنگین مسئولیت امانت ملت را بر گرده خود احساس کرده و از خداوند منان توفیق پایداری در این مسیر را مسألت می‌کنم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۲۱۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان