//
کدخبر: ۲۳۸۳۰۲ //
محسن هاشمی:

انتخابات پرشور تضمین‌کننده وحدت ملی است

رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران ضمن درخواست از شورای نگهبان برای تجدیدنظر در ردصلاحیت‌ نامزدهای برخی جناح‌های سیاسی کشور، تاکید کرد: برگزاری انتخابات پرشور، تضمین‌کننده وحدت ملی است.

انتخابات پرشور تضمین‌کننده وحدت ملی است
به گزارش فرتاک نیوز،

«محسن هاشمی»  روز یکشنبه خاطرنشان کرد: نزدیک دهه فجر و انتخابات هستیم، مسلما داشتن یک انتخابات پرشور می‌تواند در مقابل تهدیدات دشمنان خیلی موثر باشد و باید هر کاری برای برگزاری پرشور انتخابات انجام دهیم. به همین دلیل امیدوارم شورای نگهبان نسبت به ردصلاحیت‌ها تجدیدنظر کند تا هر دو جناح بتوانند در انتخابات حضوری پرشور داشته باشند.

رییس شورای شهر تهران  به نقش موثر انتخابات در ایجاد وحدت ملی و تقویت سرمایه اجتماعی در کشور اشاره کرد و افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، هر یک تا دوسال انتخابات برگزار کرده‌ایم که این انتخابات‌ در حفظ و تثبیت جمهوری اسلامی بسیار موثر بوده‌اند.  اگر شورای نگهبان اجازه دهد که انتخابات پرشوری داشته باشیم، این موضوع می‌تواند وحدت در کشور را تقویت کند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، دوم اسفندماه‌ امسال برگزار می‌شود.

طی روزهای اخیر اظهارات رییس جمهوری مبنی بر لزوم فراهم کردن مشارکت حداکثری در انتخابات و اینکه با یک جناح نمی توان کشور را اداره کرد، بحث‌های زیادی در این خصوص در رسانه‌ها و شبکه های اجتماعی شکل گرفته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۸۳۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان