//
کدخبر: ۲۳۸۱۰۳ //
اسحاق جهانگیری:

مبنای عمل آمریکایی‌ها درباره ایران، اطلاعات یک گروه تروریستی است

معاون اول رییس جمهوری گفت: مبنای عمل آمریکایی‌ها درباره ایران، خبرها و اطلاعاتی است که از یک گروه تروریستی دریافت کرده و بر مبنای آن عمل می‌کنند.

مبنای عمل آمریکایی‌ها درباره ایران، اطلاعات یک گروه تروریستی است
به گزارش فرتاک نیوز،

«اسحاق جهانگیری» روز شنبه در آیین تجلیل از شوراهای برتر آموزش و پرورش که در سالن همایش‌های مرکز صدا و سیما برگزار شد، افزود: دی ماه امسال خیلی دی ماه سختی بود. دی ماه پر دلهره و اضطراب و پر از خبرهای غیرمنتظره که شنیدیم و داغ‌های بزرگی که دیدیم.

وی با اشاره به شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی اظهارداشت: سردار عزیز و بزرگ سپهد شهید سردار سلیمانی واقعا از سرمایه‌های کم نظیر جمهوری اسلامی ایران بود.  خیلی برای ملت ایران هم عشق می‌ورزید و هم خدمت کرد و نهایتا جان خود را در این راه تقدیم کرد. البته به بهترین وجه ممکن توسط شقی‌ترین افراد و دولت‌هایی که در کره زمین هستند به شهادت رسید.

معاون اول رییس جمهوری اضافه کرد: شهیدی که رسما رییس جمهوری آمریکا اعلام کند من دستور دادم که سردار سلیمانی شهید شود که به تعبیر خودشان کشته شود و نهایتا مسوولیت قبول کند آن هم در یک کشور دیگری که وی در آن مهمان بوده است و بعد از آن اتفاقاتی که افتاد.  

جهانگیری ادامه داد: چه حادثه کرمان که جمعی از هموطنان در مراسم تشییع باشکوه جان خود را از دست دادند و چه هواپیمای مسافربری اوکراینی که جمع زیادی از ایرانیان و مسافران خارجی و خصوصا جمعی از نخبگان علمی که در آن هواپیما بودند، افتخارآفرینان میدان دانش که  تک تک آنها جزو افتخارات علمی کشور محسوب می‌شدند، حوادث خیلی دردناکی بود.  

وی افزود: البته در این دی ماه مردم با حضور در مراسم تشییع کار بزرگی کردند و قدرت نمایی عظیمی از خود به نمایش گذاشتند. آمریکایی‌ها واقعا باورشان این بود که برداشت مردم نسبت به سردار سلیمانی همان برداشتی است که آنها دارند و این بدبختی آمریکا از این است که از یک گروه‌های تررویستی که دست آنها به خون ملت ایران آغشته است، خبر می‌گیرند و بر مبنای این خبر و اطلاعات عمل می‌کنند. اما یکدفعه با این موج مردمی که هم در ایران و هم در عراق روبرو شدند شوکه شدند که این چنین سردار در بین مردم جایگاه داشته است که مردم به آن عشق می‌ورزیدند.  

وی افزود: سردار شهید سلیمانی به خاطر صداقت، اخلاص، خاکی بودن و دلسوزی به مردم بوده است که این جایگاه را پیدا کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۸۱۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان