//
کدخبر: ۲۴۱۴۹۲ //
سیدعباس موسوی:

معامله قرن صلح تحمیلی و فروش سرزمین فلسطین است

سخنگوی وزارت امور خارجه تنها راه حل ممکن برای خروج فلسطین از بن بست ۷۰ ساله را مراجعه به آرای عمومی درباره سرنوشت فلسطین عنوان کرد و گفت: معامله قرن صلح تحمیلی و فروش سرزمین فلسطین است.

معامله قرن صلح تحمیلی و فروش سرزمین فلسطین است
به گزارش فرتاک نیوز،

«سید عباس موسوی» صبح امروز- دوشنبه - در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، آغاز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به مردم ایران و دوستداران انقلاب اسلامی تبریک گفت و اظهار داشت: در سالگرد پیروزی مردمی‌ترین انقلاب هستیم که علیرغم عدم خواست قدرت‌های جهانی، با قدرت مردم پیروز شد و با پشتیبانی مردم ادامه یافته و با حمایت مردم در گام دوم انقلاب اسلامی پیش خواهد رفت.  

وی ادامه داد: وزارت امور خارجه دوشادوش همه ارکان نظام برای موفقیت نظام و دستیابی به اهدافش تمامی تلاش خود را به کار خواهد بست.  

سخنگوی دستگاه دیپلماسی با اشاره به سفر جوسپ بورل هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا به تهران اظهار داشت: جوسپ بورل درخصوص تحولات برجامی و روابط ایران و اتحادیه اروپا و همچنین آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی با وزیر امور خارجه، رئیس‌جمهور و رئیس مجلس دیدار می‌کند.  

موسوی در ادامه معامله قرن را یکی از ننگین‌ترین پیشنهادات و ابتکارات عنوان کرد که توسط آمریکایی‌ها با نادیده گرفتن حقوق ملت فلسطین ارائه شده و افزود: از نظر مردم ایران، معامله قرن یک صلح تحمیلی و فروش سرزمین فلسطین است. این طرح فراموشی آرمان فلسطین است و دولت ایران در کنار دولت و ملت فلسطین تا تحقق آزادی قدس شریف خواهد بود.  

وی با بیان اینکه راه‌حل ایران را تنها راه حل ممکن برای خروج از این بن‌بست ۷۰ ساله می‌دانیم و آن مراجعه به آرای عمومی درباره سرنوشت فلسطین است، ابراز داشت: از مواضع برخی از کشورهای اسلامی متاسفم که دوست را به جای دشمن و دشمن را به جای دوست می‌نشانند و امیدوارم با اتفاقات رخ داده متوجه شوند که دوست‌ آنها چه کسی است و دشمن آنها چیزی جز موجودیتی به نام اسرائیل نیست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۱۴۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان