//
کدخبر: ۲۴۰۴۱۸ //

دشمن از اقتدار ایران عصبانی است

امام جمعه اسدآباد همدان گفت: دشمن از اقتدار ایران عصبانی و به دنبال تضعیف ابزارهای اقتدار انقلاب اسلامی است.

دشمن از اقتدار ایران عصبانی است
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت الاسلام سید موسی حسینی امروز (چهارشنبه- ۹ بهمن) در تجمع فاطمی مردم اردستان در میدان امام خمینی(ره)، اظهار کرد: فاطمه زهرا (س) یکی از برگزیدگان خداوند بودند و فرصتی برایشان فراهم شد که با ظلم و جوری که بعد از پیامبر(ص) بر حریم ولایت وارد شد به اندازه پیامبر(ص) و امام علی(ع) از خود بزرگی نشان دهند.

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه در دفاع از حریم ولایت به خوبی وارد شدند، افزود: حضرت زهرا (س) به درجه ای رسیده بودند که ملائک و حوریان بهشتی بر ایشان وارد می شدند و با ایشان صحبت می کردند. امروز بانوان ما باید حضرت فاطمه(س) را الگوی خود قرار دهند تا افراد موفقی در جامعه و در خانواده باشند.

امام جمعه اسدآباد همدان با بیان اینکه جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد سلیمانی چهره واقعی تروریست را به جهانیان نشان داد، گفت: ترور این سردار بزرگ، بی شک نه تنها خللی در مبارزه با جریان‌های تروریستی ایجاد نخواهد کرد، بلکه جهان اسلام را برای مبارزه با این تفکرات غیرانسانی و اسلامی مصمم‌تر از گذشته خواهد کرد.

حسینی ادامه داد: مردم ایران در اوج مشکلات معیشتی و گرفتاری خود با انقلاب و امام و رهبری رفیق شدند. مردم ایران تا پای جانشان فدایی انقلاب و رهبری هستند.

وی گفت: دولتیان و تحصیلکردگان غربی حواسشان را جمع کنند و بدانند کدخدایی در کار نیست و خواب هایی که برای کشور می بینند تعبیر نخواهد شد.

امام جمعه اسدآباد همدان با اشاره به اقدام سپاه پاسداران در موشک باران پایگاه عین الاسد، گفت: سپاه پاسداران با ۱۳ موشک بالستیک، پایگاه آمریکایی ها را برای اولین بار بعد از ۷۵ سال پس از جنگ جهانی هدف قرار داد. امیدواریم یک عده این موفقیت و خون سردار سلیمانی را تضعیف نکنند. دشمن از اقتدار ایران عصبانی است و به دنبال تضعیف ابزارهای اقتدار انقلاب اسلامی است.

حسینی با اشاره به انتخابات اسفند ماه و لزوم مشارکت پرشور مردم در آن، گفت: همه باید در اسفندماه در انتخابات مجلس، نمایندگان انقلابی را انتخاب کنند. اگر مسئولان ما در کنار مقام معظم رهبری یک حضور بی آلایش داشته باشند بسیاری از مشکلات جامعه برطرف می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۰۴۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان