//
کدخبر: ۲۲۵۷۲۸ //
یک عضو کمیسیون امنیت ملی:

گام چهارم هشدار جدی به اروپا و آمریکا است

یک عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با دفاع از برداشتن گام چهارم کاهش تعهدات برجامی گفت: گام چهارم هشدار جدی به اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها بود.

گام چهارم هشدار جدی به اروپا و آمریکا است
به گزارش فرتاک نیوز،

قاسم جاسمی  با اشاره به برداشتن گام چهارم کاهش تعهدات برجامی از سوی ایران گفت: رئیس جمهور چند روز گذشته گام چهارم اجرایی و عملیاتی کردن کاهش تعهدات برجامی را اعلام کرد. این گام هشدار جدی به اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها بود ما در برجام حقانیت خودمان را ثابت کردیم که اهل مذاکره و معامله برد برد هستیم. اما طرف دیگر به تعهداتشان عمل نکردند.

وی افزود: آمریکا و اروپا تاکید دارند که ایران باید در برجام بماند. آمریکا که از برجام خارج شد و اروپایی‌ها هم به تعهداتشان عمل نکردند. لذا پایبندی ما به تعهداتمان مطابق با هیچ قاعده و حقوق بین‌المللی نیست، جمهوری اسلامی برای کاهش تعهدات برجامی برنامه‌ای تنظیم کرده تا بتواند به جایگاه قبلی خود در غنی سازی اورانیوم و فعالیت‌های سانتریفیوژهایش برگردد و اقدامات جدی‌تر انجام داده و قدم‌های موثرتری بردارد.

جاسمی در پایان اظهار کرد: اگر طرف‌های دیگر برجام متنبه شدند و طبق قواعد بین‌المللی به تعهداتشان در برجام عمل کنند حتما جمهوری اسلامی در کاهش تعهدات برجامی خود تجدید نظر خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۵۷۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان