//
کدخبر: ۲۲۱۸۵۵ //
سرلشکر حسین سلامی:

نهضت رفع محرومیت در کشور تا رسیدن به فرجام خوش ادامه دارد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم افتتاح یک هزار و 125 پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی سپاه در استان کهکیلویه و بویراحمد گفت: نهضت رفع محرومیت در کشور تا رسیدن به فرجام خوش ادامه دارد.

 نهضت رفع محرومیت در کشور تا رسیدن به فرجام خوش ادامه دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

 سردار حسین سلامی پیش از ظهر امروز در بازدید از پروژه ملی پاتاوه-دهدشت گفت: کشور در شرایط سرنوشت‌سازی قرار دارد. در نبرد اقتصادی هستیم که نیاز به سازندگی و توسعه اقتصادی کشوری ضروری می‌باشد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه هدف از سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد را  بازدید از پروژه‌های زیرساختی تعریف شده، دانست و عنوان کرد: از پروژه پاتاوه به دهدشت، بازدید از خط انتقال آب چرام، لنده و سوق و همچنین محور گچساران به چرام، سد تنگ سرخ و بسیاری پروژه‌های دیگر بازدید می‌کنیم.

وی در خصوص پروژه ملی پاتاوه به دهدشت افزود: علی‌رغم سختی کار محور پاتاوه-دهدشت تا اواسط تابستان 99 به بهره‌برداری می‌رسد، میزان پیشرفت کار این پروژه 83 درصد است.

سردار سلامی به افتتاح یک هزار و 125 پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: تا رفع محرومیت از چهره کهگیلویه و بویراحمد سپاه دست از کار و تلاش بر نمی‌دارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در صورت تایید مجوز از سوی وزارت دفاع، سپاه در ساخت یک بیمارستان درمانی در استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام خواهد کرد.

وی از تجهیز کلینیک درمانی سپاه یاسوج خبر داد و عنوان کرد: بر اساس فرمان مقام معظم رهبری علاوه بر مقابله با تهدیدات برای سازندگی و رفع محرومیت در کشور تلاش می‌کنیم و نهضت رفع محرومیت در کشور تا رسیدن به فرجام خوش ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۱۸۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان