//
کدخبر: ۱۸۰۷۷۷ //

اقتصاد مقاومتی؛ ابزار محکم مقابله با جنگ نرم دشمن

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: اقتصاد مقاومتی ابزاری محکم برای مقابله با جنگ نرم دشمن است و باید مورد توجه قرار گیرد.

اقتصاد مقاومتی؛ ابزار محکم مقابله با جنگ نرم دشمن
به گزارش فرتاک نیوز،

 حبیب‌الله خجسته‌پور امروز در همایش تقدیر از مسؤولان کمیته‌های مختلف ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان برگزار شد، اجرای بیانیه گام دوم انقلاب هم‌زمان با ورود به چهل سال دوم این انقلاب مردمی را امری ضروری دانست و با اشاره به تغییر استراتژی دشمن در ضربه زدن به کشور اظهار کرد: نوع برخورد دشمن در دوره کنونی تغییر کرده و از قالب خشونت خارج و به جنگ نرم تبدیل شده است.

وی ادامه داد: امروز و در این جنگ نرم باید با سلاح علم و عقلانیت به مقابله با دشمن پرداخت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بهره‌گیری از علوم موجود در دنیا را عامل مؤثری در پیروزی در جنگ نرم تعریف‌شده از سوی دشمنان دانست و افزود: اقتصاد مقاومتی ابزار محکمی برای مبارزه با جنگ نرم دشمن است و با این نسخه شفابخش می‌توان در نبرد مقابل دشمنان پیروز شد.

خجسته‌پور، اعتماد به فرماندهان اقتصادی و چهره‌های دیپلماسی و پرهیز از تخریب آنان را امری ضروری برشمرد و تأکید کرد: باید مراقب این چهره‌های مطرح و فرماندهان جنگ اقتصادی و یاریگرشان باشیم و به جای تخریب، برای بهبود وضع به نقد آنان بپردازیم.

وی با اشاره به ضرورت تبعیت از فرامین رهبری و عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران سکان‌داری چون رهبر انقلاب دارد که راه و روش را ترسیم می‌کنند و عمل به آن سربلندی نظام و کشور را رقم می‌زند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به اقدام اخیر ترامپ در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های به‌اصطلاح تروریستی خارجی اظهار کرد: این اقدام و توطئه دشمن نیز نتیجه‌ای جز عزتمندی بیشتر نیروهای سپاه نزد مردم نداشت و پس از این حرکت همه آحاد ملت ایران در حرکاتی نمادین و بر تن کردن لباس مقدس سپاه پاسداران، حمایت خود را از این نیروهای ارزشمند اعلام کردند.

خجسته‌پور در بخش دیگری از سخنان خود به مقایسه ویژگی‌های انقلاب 57 ایران با سایر انقلاب‌های شکل‌گرفته در دنیا پرداخت و اظهار کرد: انقلاب اسلامی ویژگی خاص و منحصری دارد و مزین به سلاح معنویت است و این امر بقای انقلاب را رقم می‌زند.

وی با اشاره به اینکه در سایر انقلاب‌ها به‌واسطه اهداف مادی، انقلاب صنفی می‌شود، ادامه داد: رهبران این انقلاب‌ها معمولاً انسان‌های تک‌بعدی و برآمده از حزب سیاسی هستند؛ اما رهبر کبیر انقلاب اسلامی جامع‌الاطراف و عارفی به تمام معنا بودند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به چهل سالگی انقلاب و رسیدن به سن تکامل بیان کرد: آسیب‌شناسی چله اول و حرکت به سمت تعقل و عقلانیت از مواردی است که باید در گام دوم مورد توجه قرار گیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۰۷۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان