//
کدخبر: ۱۷۹۵۲۸ //

نعیم قاسم: ایران از همه نبردهای خود سربلند بیرون آمده

جانشین دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به تروریستی‌خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی آمریکا تأکید کرد که ایران از همه نبردهای خود سربلند بیرون آمده است.

نعیم قاسم: ایران از همه نبردهای خود سربلند بیرون آمده
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از المنار، شیخ نعیم قاسم جانشین دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت که آمریکا برای ایجاد خاورمیانه جدیدی که خود سیاست و اقتصاد و اداره کشورهای آنها را در دست بگیرد تلاش می‌کند.

وی افزود: «آمریکا می‌خواهد بر دنیا حکومت کند اما این کشور در تحقق اهداف خود شکست خواهد خورد زیرا نیروهای شجاع و قهرمانی وجود دارند که به‌دنبال عزت و کرامت هستند و آنها برای تحقق آزادی خودشان را به خدای متعال فروخته‌اند.

نعیم قاسم گفت که جنگ آمریکا علیه سوریه بخشی از پروژه صهیونیستی کردن منطقه است.

جانشین دبیرکل حزب‌الله تأکید کرد: آمریکا امروز در حل بحران سوریه مانع‌تراشی می‌کند زیرا موازنه‌های قدرت به‌نفع او نیست و او به خستگی ما و احتمال تغییر شرایط چشم دوخته است. 

نعیم قاسم گفت که آمریکا و غرب نمی‌خواهند آوارگان سوری به کشورشان برگردند تا گفته نشود که سوریه در مناطقی که تحت کنترل نیروهای دولتی است از امنیت برخوردار است.

وی گفت: هدف از جنگ اقتصادی علیه ما به‌زانو در آوردن ما و محور مقاومت است اما ما تسلیم نمی‌شویم و مقاومت ادامه خواهد یافت و تلاش برای ساخت لبنان ادامه می‌یابد.

نعیم قاسم گفت که تحریم‌ها علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تجاوزی آشکار به حقوق کشوری مستقل است که برای خود جایگاهی دارد.

وی افزود: ایران با سخت‌ترین شرایط مقابله کرده و در همه نبردهای خود سربلند بیرون آمده است.

نعیم قاسم گفت که آرزوهای کسانی که از این تصمیم حمایت کردند ناامید خواهد شد همان‌گونه که بارها ناامید شده‌اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۵۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان