//
کدخبر: ۲۱۴۳۴۶ //
جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش خبر داد

ارتش و سپاه رژه هوایی مشترک برگزار می‌کنند

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش اعلام کرد: سومین رژه هوایی مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ۳۱ شهریور برگزار می‌شود.

ارتش و سپاه رژه هوایی مشترک برگزار می‌کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در حاشیه تمرین رژه جنگنده بمب افکن های این نیرو که برای هنرنمایی به مناسبت هفته دفاع مقدس مهیا می شوند، در جمع خبرنگاران گفت: سومین رژه هوایی مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت هفته دفاع مقدس و به میزبانی پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی بندرعباس، در تاریخ 31 شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

خلبان واحدی افزود: در این رژه مشترک هوایی انواع هواپیماهای شکاری بمب افکن سنگین، ترابری سبک، گشت و شناسایی دریایی و بالگرد از نهاجا، نداجا و نیروی هوافضای سپاه حضور خواهند داشت که هدف از برپایی این رژه، نمایش اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح، ایجاد وحدت و همدلی در بین نیروهای ارتش و سپاه  است.

 وی در ادامه تاکید کرد: ارتقای دانش تخصصی خلبانان، ارزیابی سطح آمادگی یگان های عملیاتی هوایی و همچنین ایجاد امید و نشاط و تضمین حفاظت و حراست از مرزهای هوایی کشورمان، از دیگر اهداف از پیش تعیین شده این رژه هوایی است.

جانشین نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه نقش جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت پایدار منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز بسیار حائز اهمیت است، اظهار کرد: پیام این رژه مشترک هوایی، پیام صلح و دوستی برای کشورهای دوست و همسایه و ایجاد امیدواری در میان علاقمندان و دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه خواهد بود.

خلبان واحدی، با بیان اینکه ما معتقدیم امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز تنها به دست کشورهای منطقه حاصل خواهد شد اظهار کرد:حضور بیگانگان در منطقه لطمات جبران ناپذیری را متوجه ساختار امنیتی این شاهراه بین المللی خواهد کرد و صدمات جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

 خلبان واحدی در پایان خاطر نشان کرد: با افتخار خدمت مردم عزیز ایران عرض می کنم که امروز پس از پشت سرگذاشتن چهل سالگی انقلاب اسلامی و گام نهادن در مرحله نوینی از حیات مبارک انقلاب اسلامی، تمام آموزش ها، ساخت و تولید تجهیزات، قطعات تند مصرف و گلوگاهی، بمب های های هوشمند و نقطه زن و سایر تجهیزات ما همگی بومی بوده و به دست توانمند جوانان، متخصصین فنی و فرزندان این آب و خاک در نیروی هوایی و وزارت دفاع تولید می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۴۳۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان