//
کدخبر: ۲۰۵۴۴۲ //

لزوم استفاده از ظرفیت‌های بانوان در پست‌های مدیریتی

مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده با بیان اینکه 22 درصد از فعالان ستادی وزارت کشور از بانوان هستند، گفت: هر چند پست‌های مدیریتی نباید محل آزمون و خطا برای مدیران باشد، اما باید از توانمندی‌های بانوان استفاده شود.

لزوم استفاده از ظرفیت‌های بانوان در پست‌های مدیریتی
به گزارش فرتاک نیوز،

فریبا نظری پورکیایی ظهر امروز در جلسه با بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان به نقش بانوان در تاریخ انقلاب اشاره و اظهار کرد: شهیده فهیمه سیاری از شهدای شاخص زن در کشور محسوب می‌شود، که کتاب «کوههای سفید دوردست» بر اساس زندگینامه این شهید زنجانی نگارش و منتشر شده است.

مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده با اشاره به فعالیت قابل توجه مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری زنجان افزود: عملکرد این دفتر جزو پنج استان برتر کشور قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه استاندار فعلی زنجان در استفاده از بانوان به عنوان مسؤول اجرایی ذهن باز و توسعه‌ای دارد، ادامه داد: از زمان حضور وی، حضور مدیران زن افزایش یافته است.

پورکیانی به راه‌اندازی تالارهای گفت‌وگو با بانوان بخشدار اشاره کرد و گفت: مسائل مربوطه در این تالار مطرح و بررسی می‌شود.

مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده با بیان اینکه 2 هزار و 490 نفر از مجموع 37 هزار دهیار فعال در کشور از بانوان هستند، افزود: احصای فرصت‌ها و تهدیدها از سوی دهیاران باید مد نظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه 22 درصد از فعالان ستادی وزارت کشور از بانوان هستند، گفت: هر چند پست‌های مدیریتی نباید محل آزمون و خطا برای مدیران باشد، اما باید از توانمندی‌های بانوان استفاده شود.

پورکیانی به موفقیت‌های بانوان در عرصه‌های مختلف اشاره و تصریح کرد: بزرگترین صادر کننده سیمان در خاورمیانه و ایران یک زن ارومیه‌ای است که مدیریت 5 معدن سنگ را نیز برعهده دارند.

مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده به کاهش میزان گفت‌وگوی خانواده‌ها با هم اشاره کرد و افزود: بر اساس ارزیابی انجام شده این میزان گفت‌وگو به نیم ساعت رسیده است.

همچنین استاندار زنجان هم در این جلسه به سرمایه‌گذاری 2 هزار و 500 میلیارد تومانی در استان اشاره کرد و گفت: میزان این سرمایه‌گذاری به یک هزار و 100 میلیارد تومان رسیده است.

فتح‌الله حقیقی زنجان را مهر و مهربانی دانست و افزود: فعالیت خیریه‌های متعدد از حمله مهرانه یکی از نمادهای بزرگواری  مردم زنجان محسوب می‌شود.

استاندار زنجان عدم علاقه مردم زنجان به خرید کالاهای خارجی را یادآور شد و افزود: زنجان رتبه خوبی در استفاده از کالاهای داخلی دارد.

حقیقی به طراحی انجام شده برای پروژه سبزه‌میدان اشاره کرد و افزود: شهرداری زنجان با بزرگواری مراکز تجاری را در طرح اولیه تغییر و مراکز فرهنگی، دینی و اجتماعی برای آن تعریف شد.

 وی به استفاده از بانوان در پست‌های مدیریتی اشاره کرد و گفت: از دست افرادی که مدیرکل آموزش و پرورش زن زنجان را تودیع کردند، ناراحت هستم چرا که استفاده از بانوان نتیجه خوبی داشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۵۴۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان