//
کدخبر: ۱۹۶۰۰۲ //

زارعی: آقای روحانی! با نگاه کردن به مردم نمی‌شود نظرسنجی کرد/ برجام دیگر مُرد!

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور ضمن انتقاد از عملکرد مسئولان گفت: آقای رئیس جمهور نمی‌شود از داخل ماشین چهره مردم را نگاه کرد و نظرسنجی کرد.

زارعی: آقای روحانی! با نگاه کردن به مردم نمی‌شود نظرسنجی کرد/ برجام دیگر مُرد!
به گزارش فرتاک نیوز،

  مجتبی زارعی استاد علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس و رئیس سازمان بسیج اساتید کشور طی سخنانی در پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران ( جمعه 31 خرداد 98 ) ضمن تقدیر از اقدام نیروهای سپاه برای سرنگونی پهپاد 25 میلیون دلاری شیطان بزرگ، گفت: ذات دانشگاه های ما باید علم و عمل و ایمان و سرسختی و نوآوری را با مخلوط کنند ولی ساختار دانشگاه ما اینگونه نیست و وارداتی است و اساتید بسیجی تلاش می کنند از این وضعیت عبور کنند.

زارعی در ارزیابی بسیج اساتید از وضعیت کشور، گفت: 40 ساله اول جمهوری اسلامی که جنگ ها و تحریم ها را پشت سر گذشته، حتی در سال 96 برنامه ریزی کرده بودند که نظام را از بین ببرنند، ترامپی که به دنبال فروپاشی بود فردی را برای مذاکره می فرستد و آن طور جواب می‌گیرد.

این استاد دانشگاه گفت: جمهوری اسلامی در شرایط قوی‌ای قرار دارد، جنبش استادی معتقد است قوای سه گانه در وضعیت کار جهادی قرار ندارند، جنبش استادی از قوه مجریه گلایه دارد، جنبش استادی معتقد است آن چیزی که نیاز است حرکت جهادی است.

وی افزود: برجام دیگر مرد، انقدر از برجام سخن به میان نیاورید.  

زارعی اظهار داشت: چرا مجلس قانون وضع نمی کند و راه را برای بسیج مستضعفین که می خواهد بیاید و بازار را کنترل کند، باز نمی‌کند.

این استاد دانشگاه گفت: آقای رئیس جمهور نمی‌شود از داخل ماشین چهره مردم را نگاه کرد و نظرسنجی کرد!

ادامه دارد...

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۶۰۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان