//
کدخبر: ۱۹۵۲۵۴ //

رحمانی فضلی: وزارت امور خارجه از توافقات اقتصادی و تجاری سفر رئیس جمهور گزارش می‌دهد

وزیر کشور گفت: در جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی مقرر شد وزارت امور خارجه گزارشی از سفر رئیس جمهور درباره مسائل اقتصادی و بازتاب های آن و توافقنامه‌هایی که با حوزه های تجاری بود را جمع آوری و در اختیار رسانه ها قرار دهد.

رحمانی فضلی: وزارت امور خارجه از توافقات اقتصادی و تجاری سفر رئیس جمهور گزارش می‌دهد
به گزارش فرتاک نیوز،

 عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، در بیست و هفتمین جلسه ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی، اظهار کرد: جلسه امروز ستاد با حضور دستگاه های عضو برگزار شد و هر یک از این دستگاه‌ها گزارشی از روند یک هفته گذشته را اعلام کردند.

وی افزود: یکی از مباحثی که درباره آن صحبت شد، مسئله کاغذ بود چرا که در این زمینه نگرانی‌هایی وجود داشت. تصمیمات خوبی در این حوزه اخذ شد و مقرر شد جلسه‌ای در یکی از کار گروه ها برگزار شود تا نهایتاً وضعیت واردات کاغذ تکانی بخورد و واحدهای تولیدی داخل با توجه به نزدیکی ایام محرم برای کتاب و نوشت افزار مشکلی نداشته باشند.

وی بیان کرد: در حوزه گندم وزارت جهاد کشاورزی گزارشی را اعلام کرد مبنی بر اینکه خرید گندم روال مناسبی دارد تا جایی که نسبت به سال قبل افزایش یافته است. همچنین پرداخت بهای گندم با همکاری و هماهنگی وزارت جهاد کشاورزی طبق زمان‌بندی انجام شده است و این روند باید با سرعت بیشتری انجام شود چراکه کشاورزان منتظر منابع هستند.

وزیر کشور با اشاره به موضوع خودرو، گفت:با توجه به نوسان قیمتی که در بازار خودرو وجود داشت، وزارت صمتگزارشی از روند تولید و فروش خودرو را اعلام کرد که با تکیه بر تولید داخلی و نمایشگاه تولید قطعات و حلقه‌های مفقوده بود.

رحمانی فضلی ادامه داد: تاکید این جلسه بر نوسانات قیمت خودرو بود که این باید به گونه‌ای کنترل شود تا تحت تاثیر بازار واسطه و دلال آن نباشد.

وی با اشاره به دیگر موارد مطرح شده در این جلسه، خاطرنشان کرد: مقرر شد تا وزارت امور خارجه گزارشی از سفر رئیس جمهور درباره مسائل اقتصادی و بازتاب های آن و توافقنامه هایی که با حوزه های تجاری بود را جمع آوری و در اختیار رسانه ها قرار دهد، زیرا آنچه در اخبار منتشر شد تکیه بر اخبار سیاسی بود اما در دولت گزارشی که ارائه شد، مبتنی بر مباحث اقتصادی بود، بنابراین وزارت امور خارجه باید در این رابطه اطلاعاتی را جمع آوری و در اختیار رسانه‌ها قرار دهد.

وزیر کشور افزود: مقرر شد اعضای جلسه نسبت به پاسخگویی ابهامات و شبهات نیز حضور فعالی داشته باشند و تک‌تک موضوعاتی که در جامعه ابهام وجود دارد، هماهنگ کنند تا دستگاه‌ها پاسخگویی درستی داشته باشند.

رحمانی فضلی تصریح کرد: تلاش بر این است تا اطلاع‌رسانی دقیقی به مردم شود و پیش‌بینی می‌کنیم در برخی نوسانات حوزه اقتصادی که امکان وقوع باشد، مشکل را حل کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۵۲۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان